استانی 14:06 - 29 فروردین 1400
ایسنا/خوزستان خانواده‌های کادر درمان استان خوزستان برای شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی از تخفیف ویژه برخوردارند.

تخفیف شهریه دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان، ویژه خانواده‌های کادر درمان

محمدامین صالحی‌نژاد، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در بیش از یک سال گذشته که کشور با تبعات ناشی از انتشار ویروس کرونا مواجه بوده است، کادر درمان شاغل در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت، اورژانس و آزمایشگاه‌ها با دشواری‌های فراوانی مواجه بوده‌اند و خانواده این عزیزان نیز مشکلات بسیاری را متحمل شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، کمترین کاری که می‌توان برای این عزیزان و خانواده‌های آنها انجام داد، همراهی اجتماعی است و سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی اگر بتوانند خانواده‌های کادر درمان را همراهی کنند، قطعا کمک روانی بسیاری به افراد شاغل در بیمارستان‌ها خواهند داشت.

صالحی‌نژاد تصریح کرد: به همین منظور تصمیم بر این شد که خانواده‌های محترم کادر درمان استان خوزستان با حداکثر تخفیف شهریه در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان ثبت نام شوند. در حال حاضر دوره‌های آموزشی متعددی در مراکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی خوزستان در حال برگزاری است و با توجه به شیوع کروناویروس، دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۹-۳۳۳۳۷۷۷۸ ۰۶۱ و ۳۳۳۶۱۹۸۰ ۰۶۱ و ۳۳۳۶۱۱۳۵ ۰۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام


11030572
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است