استانی 19:58 - 10 مهر 1399

کاستی‌های استادیوم وحدت آستارا برای بازی‌های لیگ آزادگان رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اشجاری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برای میزبانی از تیم‌های فوتبال در لیگ دسته اول فوتبال نیاز است که کاستی‌های اساسی استادیوم وحدت آستارا از جمله نور ورزشگاه، رختکن تیم‌ها، فنس کشی دور استادیوم، جایگاه تماشاگران و جایگاه دو تیم در داخل زمین هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی، اظهار کرد: از مسئولان استان گیلان و همچنین شهرستان مرزی بندر آستارا تقاضا داریم مشکلات موجود در این زمینه رفع کنند.

اشجاری با اشاره به اینکه دوری از حاشیه از عوامل اصلی موفقیت تیم شهرداری آستارا بود، گفت: افرادی که سعی در تخریب تیم و یا اجرای مقاصد شوم خود را داشتند، از تیم دور کرده و با وجود تمام کاستی‌ها، همدل بودیم.

وی افزود: اعضای تیم فوتبال شهرداری آستارا به معنای واقعی ایثار و همدلی را در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشتند و نماینده شایسته ای برای فوتبال استان گیلان بودند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: بهترین خط حمله لیگ دسته دوم در اختیار تیم فوتبال شهرداری آستارا بود و سعی خواهیم کرد در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران ضمن حفظ سهمیه لیگ دسته اول نگاهی به لیگ برتر هم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا از لیگ برتر استان گیلان به لیگ دسته سوم صعود کرد و از آنجا به لیگ دسته دوم کشور و در حال حاضر یک تیم دسته اولی فوتبال ایران است، اظهار کرد: با تمامی کمبودها به این مرحله رسیدیم از همه کسانی که در این مسیر به ما کمک کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

اشجاری ادامه داد: نیازمند همراهی مسئولان ارشد آستارا، تجار، بازرگانان و دوستداران ورزش و تیم فوتبال شهرداری آستارا در ادامه راه و موفقیت در دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور هستیم.


10743886
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است