گوناگون 16:54 - 29 مهر 1393
جانشین سازمان بسیج مستضفعین با ابراز رضایت از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: هیچگاه به اندازه امروز، انسجام بین آموزش و پرورش و سپاه و بسیج در امر راهیان نور وجود نداشته است و این هماهنگی ستودنی است.

سردار فضلی:

به گزارش ایسنا،سردار علی فضلی در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در اردوگاه شهید باهنر نیاوران تهران، با اشاره به الویت قرار دادن بحث ایمنی کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی اظهار کرد:ایمنی کاروان‌ها راهیان نور دانش‌آموزی و فرهنگیان یکی از مهمترین برنامه های ماست و در اولویت قرار دارد.

وی از رشد 500 درصدی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: از 15 مهرماه که نخستین روز اعزام دانش‌آموزان سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس کلید خورد تا 27 مهرماه، 68 هزار نفر از دانش‌آموزان برای بازدید اعزام شده‌اند که این رقم نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته و نشانگر هماهنگی بیش از پیش مسئولان راهیان نور و آموزش و پرورش است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد:اجرای رزمایش فرهنگی بصیرتی برای دانش آموزان، یکی از برنامه‌های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است که در حال برگزاری است و در شرایط جوی نامساعد هوا می توان نمایش تئاتر سالنی را جایگزین این برنامه کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام روحانی و روایان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: ما قصد داریم امسال درصد حضور روحانیون و راویان دفاع مقدس را در میان کاروان های راهیان نور به 100 درصد برسانیم.

سردار فضلی با اشاره به تآثیر معنوی راهیان نور گفت: راهیان نور خیرات و برکاتی به همراه دارد که زبان ما عاجز از توصیف آن است. این اتفاق بزرگ و عملیاتی عظیم فرهنگی قیمت ندارد و ارزش آن برگرفته از نور شهداست.

وی با اشاره به تاثیرگذاری راهیان نور برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان اظهار کرد: امروز دشمن نسبت به اهمیت و نقش‌آفرینی راهیان نور پی برده است از این رو از هر اقدامی برای جلوگیری از هجمه وسیع زائران این منطقه کوتاهی نمی‌کند به گونه‌ای که از هر اتفاقی در این عرصه بیشترین تبلیغات را به راه می‌اندازد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور از راهیان نور به عنوان تداوم راه نورانی دفاع مقدس یاد کرد و افزود: تمام شهدا دارای شجره‌نامه هستند و همه با خداوند معامله کردند و سینه‌های خود را در برابر هرگونه تهدیدی سپر کردند، لذا اگر امروز همه تکفیری‌ها و معاندان جرأت ورود به قلمروی شهیدان را ندارند، به دلیل پایمردی و ایثار این مردان آهنین است.


5005638
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است