اقتصادی 01:33 - 06 مهر 1399
رییس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد
درپی از سرگیری برخی پروازهای مسافری به مقاصد خارجی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش مقاصد خارجی در پروازهای مسافری خبر داد و گفت: مذاکرات مناسبی برای از سرگیری پروازهای مسافری با کشورهای مختلف صورت گرفته است و در آینده تعداد و مقاصد خارجی پروازها افزایش خواهد یافت.

ادامه مذاکرات برای افزایش پروازهای خارجی +مقاصد جدید

به گزارش ایسنا، پس از حدود هفت ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان، مذاکرات بسیاری بین کشورهای مختلف برای از سرگیری پروازهای مسافری در حال انجام است و هر روز بر تعداد و مقاصد این پروازها افزوده می‌شود که البته با قبل از کرونا تفاوت‌های بسیاری از حیث پروتکل‌های بهداشتی دارد.

در این راستا ایران نیز که به گفته مقصود اسعدی سامانی – دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی – به بیست مقصد خارجی پرواز برنامه‌ریزی شده مسافری انجام می‌دهد، اخیرا ترکیه و فرانکفورت را به مقاصد خارجی خود اضافه کرد.

تورج دهقانی زنگنه - رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پروازهای مسافری اظهار کرد: در حال حاضر پروازهای مسافری بسیاری البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشترک بین ایران و کشورهای مختلف به صورت هفتگی در حال انجام است.

وی افزود: پاریس، لندن، منچستر، فرانکفورت، استانبول، و... و. جز پروازهای برنامه‌ای است که هم اکنون ایرلاین‌های مختلف انجام می‌دهند و به زودی تعداد پروازها و مقاصد خارجی افزایش خواهد یافت.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری مذاکرات مناسبی بین ایران و کشورهای خارجی مختلف در حال انجام است و هامبورگ، دوسلدورف و برخی مقاصد خارجی دیگر نیز به فهرست پروازهای خارجی ایران اضافه خواهند شد که با پیشرفت مذاکرات و قطعی شدن توافقات آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

زنگنه با اشاره به اینکه پروازهای آمستردام به صورت موقت لغو شده است، اعلام کرد: پروازهای فوق العاده به مقصد کشورهای ایتالیا و اسپانیا انجام خواهد شد.

انتهای پیام


10735273
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اکسپو گفت: برآورد ما افزایش دوبرابری میزان قرارداد‌های تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ نسبت به دوره‌ قبل است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان توسعه تجارت گفت: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح خودکفایی برنج گفت: با احتساب جمعیت کشور و اتباع و همچنین ذخایر استراتژیک، سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که با رفع موانع صادرکنندگان، صادرات زعفران تا پایان سال به ۴۰۰ تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر صدور مجوز‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی گفت: در ۵ سال گذشته ۴ هزار و ۸۰۰ درخواست مجوز شروع فعالیت دامداری و پرورش طیور داشته ایم که به دلیل نداشتن فاصله طولی و جرائم تایید نشده و امکان شروع برای فعالیت این بخش‌ها فراهم نشده است.  
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران»  مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان طرح جوانی جمعیت باید به این نکته توجه کنند که به هیچ عنوان امتیاز‌های  اراضی طرح جوانی جمعیت و یا نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش نیست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله طلا و ارز از ابتدای فروردین ماه داشته ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به این کشور و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه اندازی سامانه خودنویس تمامی معاملات مسکن از جمله اجاره، خریدو فروش مسکن به صورت کامل شفاف و دست تمامی دلالان و سوداگران کوتاه می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: بنابر جوجه ریزی‌های صورت گرفته، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ مازاد از سطح بازار باید جمع آوری شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است