استانی 00:05 - 02 آبان 1393
هفته سوم لیگ آزادگان
تیم فوتبال وحدت قم در دیداری حساس از سومین هفته رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل گاز فجر جم بوشهر نخستین شکست این فصل را پذیرا شد.

وحدت قم برابر گاز فجر جم بوشهر شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور نخست از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف هفته سوم خود را پشت سر گذاشت و طی آن وحدت قم در دیداری سخت و نفس‌گیر به گاز فجر جم بوشهر باخت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، فوتبالیست‌های وحدت قم بعد از اینکه در دو هفته آغازین از فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر حفاری اهواز و ماشین‌سازی تبریز یک تساوی و یک پیروزی کسب کردند و نخستین باخت را در خارج از خانه متحمل شدند.

نماینده فوتبال قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و توانمند استان قم، در هفته سوم و در میهمانی تیم فوتبال گاز فجر جم بوشهر به جای پیروزی و یا حتی تساوی، نخستین باخت این فصل لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را پذیرفتند تا صدر جدول را از دست بدهند.

تیم‌های فوتبال وحدت قم و گاز فجر جم بوشهر در دیداری حساس از هفته سوم بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور جام آزادگان به میدان رفتند و در پایان 90 دقیقه این بوشهری‌ها بودند که از فرصت میزبانی به خوبی بهره بردند و به برتری دو بر یک دست یافتند.

فوتبالیست‌های وحدت قم در این دیدار در حالی که سعی کردند بازی بهتری نسبت به مسابقه هفته اول مقابل حفاری اهواز و هفته دوم برابر ماشین‌سازی تبریز ارائه کنند، گویا به دلیل سختی سفر به بوشهر نتوانستند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند و با شکست از میدان خارج شدند.

این دیدار در هفته سوم فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی به نخستین شکست تیم وحدت قم منجر شد که انتظار می‌رفت نماینده قم بتواند قوی و مطمئن ظاهر شود و گام سوم را محکم‌تر از هفته‌های اول و دوم بردارد اما اینگونه نشد و نماینده قم شکستی غیر قابل پیش‌بینی را پذیرفت.

تیم فوتبال وحدت در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در مقابل تیم فوتبال حفاری اهواز در قم بازی کرد و در حالی که در این دیدار ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما نتیجه را جبران کرد و در نهایت تن به تساوی خانگی داد اما در هفته دوم در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر تیم ماشین‌سازی تبریز دو بر یک به برتری دست پیدا کرد و هم اکنون در جدول چهار امتیاز دارد.

بازی بعدی تیم فوتبال وحدت قم در مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان هفته آینده برابر تیم پیام وحدت مشهد روز پنجم آبان در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.


5024391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است