استانی 12:45 - 04 اردیبهشت 1393
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: ماهانه 4 هزار نفر به اورژانس بیمارستان دیلم مراجعه می‌کنند و پزشکان متخصص دوره‌ای، ماهانه به طور میانگین 600 نفر را ویزیت می‌کنند.

ویزیت ماهانه 600 نفر توسط پزشکان متخصص در بیمارستان دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار تیم مدیریتی شبکه بهداشت با امام جمعه دیلم، اظهار داشت: یک بیمارستان، چهار مرکز بهداشتی درمانی، یازده خانه بهداشت، سه پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، یک پایگاه مرزی و بهداشتی و یک آموزشگاه بهورزی خدمات بهداشت و درمان را به مردم عزیز شهرستان ارائه می‌کند.

وی بیان داشت: در بحث نیروی انسانی 254 پزشک متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، ماما، بهیار، بهورز،کارشناسان بهداشتی،پرسنل اداری مالی و خدماتی در مجموعه بهداشت و درمان مشغول خدمت به مردم هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم ضمن اشاره به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی شهرستان در سالهای اخیر، تصریح کرد: میزان مرگ و میر نوزادی، میزان مرگ و میر کودکان زیر یکسال کاهش یافته و شاخص‌هایی چون دسترسی خانوارهای روستایی به توالت بهداشتی، دفع بهداشتی زباله و فاضلاب در مناطق روستایی افزایش یافته و این نشان از ارتقاء سطح کیفی خدمات بهداشت محیط در مناطق روستایی است.

ناصری به خدمات بهداشت دهان و دندان اشاره کرد و یادآور شد: خدمات بهداشت و دهان و دندان در سالهای اخیر هم به لحاظ کمی و هم کیفی افزایش یافته است.

وی به ارتقای سطح خدمت تخصصی اشاره کرد و ابراز داشت: ماهانه 4 هزار نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند و پزشکان متخصص دوره‌ای ماهانه بطور میانگین 600 نفر را ویزیت می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از کاهش میزان اعزام بیماران به شهرستانهای همجوار خبر داد و خاطرنشان کرد: کاهش اعزام بیماران از یک و نیم اعزام در روز به یک اعزام در روز نشان از درمان و بستری کردن بیماران در بیمارستان و کمتر شدن نیاز به اعزام است.

ناصری با اشاره به اینکه اکثر خدمات آزمایشگاهی در شهرستان مهیاست، اظهار داشت: بجز چند آزمایش جزیی که به علت نبود متقاضی و مقرون به صرفه نبودن آن، تمام آزمایشات در آزمایشگاه بیمارستان انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: به طور میانگین ماهانه 2700 نفر به آزمایشگاه بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهایی که با حمایت امام جمعه به عمل آمده مشارکت خیرین در شهرستان بوده که این گام بلندی بود برای رسیدن  به اهدافمان و طی سال گذشته حدود 850 مترمربع فضای فیزیکی در بیمارستان توسط خیرین افتتاح و در حال احداث است.

ناصری با اشاره به اینکه یکی از شهرستان‌هایی هستیم که در جذب خیرین توانسته‌ایم عملکرد مطلوبی داشته باشیم افزود: 430 مترمربع فضای فیزیکی در بخش درمان الان در حال احداث است و در همین هفته سلامت 200 مترمربع آن کلنگ زنی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم اذعان داشت: با وجود همه حمایت‌هایی که توسط امام جمعه و مسئولان شهرستان به‌عمل آمده این وضعیت مطلوب ما نیست، چراکه این مطالباتی که از سوی مردم وجود دارد به‌حق است و و ما مجدانه پیگیر رفع آنها هستیم.


3565856
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است