استانی 14:24 - 29 فروردین 1398
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکل بند شرکت ایرانسل که در ارتفاع یکی از این دکل‌ها در دهدشت گرفتار شده بود، نجات یافت.

نجات دکل بند شرکت ایرانسل در دهدشت پس از یک ساعت آویزان

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از دکل بندهای شرکت ایرانسل که برای تمیزی سایت‌های ایرانسل به دهدشت اعزام شده بود در ارتفاع دکل ۳۶ متری در خیابان راهنمایی دچار حادثه شده و به صورت بی هوش در ارتفاع این دکل گرفتار شد.

وی اظهار کرد: دکل بند گرفتار شده، محمد شیخی، ۲۸ ساله و از پرسنل شرکت ایرانسل در استان فارس بوده که به علت رعایت نکردن نکات ایمنی حدود یک ساعت در ارتفاع ۳۰ متری دکل گرفتار آویزان شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از تلاش و کمک نیروهای هیئت کوهنوردی شهرستان، جمعیت هلال احمر و شرکت برق این جوان که حدود یک ساعت آویزان بود، به پایین منتقل شد.

حمزه پیروزه، نماینده شرکت ایرانسل در شهرستان کهگیلویه نیز نبود تجهیزات امداد رسانی در شهرستان را نگران کننده دانست و گفت: در این حادثه تنها یک بالابر از شرکت توزیع نیروی برق حضور داشت که در ارتفاع حدود ۲۰ متری دکل به کمک نیروهای امدادی آمد و توانست این جوان را به پایین منتقل کند.

وی اضافه کرد: در صورت وجود یک دستگاه بالابر یا جرثقیل با ارتفاع ۳۰ متر در شهرستان این دکل بند گرفتار شده در ارتفاع تنها در عرض چند دقیقه به پایین منتقل می شد.

به گزارش ایسنا، این جوان از ناحیه مچ دست، کمر و دنده دچار آسیب شده، اما حال عمومی وی رضایت بخش است.

انتهای پیام


10106173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است