ورزشی 09:02 - 03 اردیبهشت 1396
با اشاره به اهداف شمشیربازان؛
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بر آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تاکید کرد و گفت: با توپ پر و به قصد مدال آوری در این دو رویداد حاضر می شویم.

پیمان فخری: با توپ پُر در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت می‌کنیم

پیمان فخری در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می شود، گفت: طی سه سال گذشته شمشیربازان ما به خاطر حضور مستمر در رقابت های تاثیرگذار در رنکینگ المپیکی، هیچ استراحتی نداشتند اما آنها در دو ماه گذشته حسابی استراحت کردند تا برای این دو رویداد مهم آماده شوند.

وی با یادآوری اینکه علی پاکدامن تنها شمشیرباز اسلحه سابر بود که در دو ماه گذشته تمرین و اعزام داشت، خاطرنشان کرد: دور جدید تمرینات را خیلی جدی آغاز کرده ایم تا بازیکنان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان به ایده آل ترین شرایط آمادگی برسند. این دو رویداد از اولویت های اصلی فدراسیون شمشیربازی در سال جاری است که باید بهترین نتیجه ممکن را از آنها بگیریم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با بیان اینکه این تیم پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در هنگ کنگ و آلمان، در رقابت های جام جهانی اسپانیا (مادرید) و مسابقات جایزه بزرگ روسیه (مسکو) شرکت خواهد کرد، یادآور شد: البته این دو رویداد جزو اولویت های ما نیست اما به خاطر حفظ رنکینگ و ارتقای آن، باید در آنها حاضر شویم. البته کارهای بدنسازی تیم را تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا و جهان ادامه خواهیم داد.

فخری با تاکید دوباره بر اهمیت دوره جدید مسابقات قهرمانی آسیا و جهان به خصوص برای شمشیربازان ایران گفت: این دوره از مسابقات حداقل با ادوار گذشته آنها تفاوت دارد. شمشیربازان ما در شرایطی در دوره پیش روی این رقابت ها شرکت می کنند که با شرایطشان در دوره های گذشته فاصله زیادی گرفته و بوی جهانی می دهند. بعد از المپیک، شمشیربازان ایران نتایجی کسب کردند که ثابت کرد موفقیت های ریو اتفاقی نبوده است.

وی ادامه داد: بعد از قهرمانی تیم ملی شمشیربازی در مسابقات جهانی سنگال، نایب قهرمانی عابدینی در جام جهانی ایتالیا و ... حالا باید واقعیت های این تیم و بازیکنانش در سطح مسابقات قهرمانی آسیا و جهان هم ثابت شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در مورد اینکه «چقدر به مدال آوری در این دو رویداد امیدوار هستید؟»، خاطرنشان کرد: در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا توسط پاکدامن در بخش انفرادی صاحب مدال نقره شدیم اما در بخش تیمی به عنوان پنجم دست یافتیم. آن زمان مجتبی عابدینی به شدت درگیر رقابت های کسب امتیاز برای المپیک بود اما حالا شرایط خیلی متفاوت است. این جزو آمال و آرزوهای ماست که مدال آسیایی و جهانی بگیریم اما خیلی راحت در مورد آن حرف نمی زنیم.

وی تاکید کرد: البته قطعا تیم ملی شمشیربازی با همین هدف مدال آوری در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان شرکت می کند. ما با توپ پر در این دو رویداد حاضر می شویم و به دنبال آن هستیم تا نتیجه ای بگیریم که در خور شان شمشیربازی ایران است.

پیمان فخری با یادآوری اینکه مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحی، امیر امینی و نیما زاهدی اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هستند، در مورد ترکیب تیم اعزامی به مسابقات پیش رو گفت: برای مسابقات اسپانیا و روسیه عابدینی، رهبری و پاکدامن در ترکیب هستند ضمن اینکه نفر چهارم هم با رقابت انتخابی میان فتوحی و ارسباران مشخص می شود. قطعا نتیجه گیری در این دو مسابقه، روی تعیین ترکیب اصلی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهن تاثیر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا و جهانی ۲۵ خردادماه و ۲۵ تیرماه به میزبانی هنگ کنگ و آلمان برگزار می شود. جام جهانی مادرید اسپانیا هم طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود. رقابت های جایزه بزرگ مسکو هم از ۱۲ خردادماه آغاز خواهد شد.


9034008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است