استانی 16:01 - 17 آذر 1398

۶۲ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ کاندیدای مجلس شده اند

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قنبری ظهر یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه وظیفه هیئت اجرایی و نظارت به عنوان بازوان برگزاری انتخابات تامین سلامت و امنیت انتخابات است، گفت: در این راستا مردم شهرستان بهار اطمینان کامل داشته باشند.

احسان قنبری با بیان اینکه با هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور و تصویب در مجلس هر دو سال یکبار انتخابات دو منظوره خواهیم داشت، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

قنبری بایاداوری اینکه از روز دهم آذر همزمان با ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری نمایندگی مجلس هیئت اجرایی در شهرستان آغاز به کار کرده است، افزود: طی مدت تعیین شده ۶۲ نفر ثبت نام خود را در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ قطعی کردند.

وی بااشاره به آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان ، گفت: تایید یا رد صلاحیت و دلایل رد صلاحیت شدگان به صورت کتبی به خود داوطلب نمایندگی یا نماینده قانونی وی اعلام می‌شود و آنان مهلت قانونی برای اعتراض خواهند داشت و در نهایت با اعلام نهایی اسامی داوطلبین ۸ روز قبل از انتخابات تبلیغات رسمی کاندیداها آغاز خواهد شد.

فرماندار بهار در ادامه با بیان اینکه از افراد ثبت نامی در حوزه بهار و کبودرآهنگ ۵ نفر دارای مدرک دکترا، ۵۱ نفر کارشناسی ارشد، ۳ نفر دارای مدرک حوزوی سطح ۳ و ۳ نفر با مدرک کارشناسی از خانواده شهدا و ایثارگران ثبت نام کردند، گفت: ۴ روحانی، ۹ استاد دانشگاه، ۹ فرهنگی، ۲۲ کارمند، ۸ بازنشسته، ۲ نفر دارای شغل آزاد، یک نفر بیکار و ۶ نفر سایر در حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت نام کردند و از این تعداد ۳ نفر نماینده ادوار گذشته بوده اند.

احسان قنبری افزود: جوانترین داوطلب با ۳۰ سال سن و مسن ترین با ۶۵ سال سن از حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت نام کرده اند.


10313683
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است