اجتماعی 20:24 - 06 آذر 1393
مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور:
مهاباد - ایرنا - مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: همکاری و مشارکت اقوام مختلف مردم با نیروهای مسلح یکی از عوامل مهم برقراری امنیت در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رضا محمدی نیا روز پنجشنبه در آیین یادواره شهدای پیشمرگ کرد مهاباد که با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، روحانیان، بسیجیان و خانواده های شهدای این شهرستان در سالن وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد افزود: در اوایل انقلاب همکاری و تعامل نیروهای بومی با نیروهای مسلح باعث برقراری و تداوم امنیت در مناطق مرزی کشور و خروج عوامل استکبار شد.



وی اضافه کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برخی از عوامل فریب خورده به تحریک کشورهای استکبار باعث ایجاد ناآرامی و ناامنی در مناطق مرزی کشور شده بودند که با تلاش نیروهای انقلابی و مردمی این غائله پایان یافت.



سردار محمدی نیا با اشاره به نقش بسیج در کشور گفت: این نیرو در طول دوران جنگ تحمیلی رشادت ها و از خودگذشتگی های زیادی را از خود نشان دادند و برگ های زرینی بر تاریخ این مرز و بوم افزودند.



وی اضافه کرد: این نیرو در برقراری امنیت و عمق بخشی به امنیت نیز تاثیر بسیار زیادی داشت به طوری که در زمان حاضر نیز در بسیاری از کشورهای اسلامی نیروهای مردمی با الهام گرفتن از بسیج تشکیل شده است.



مشاور عالی پدافند غیرعامل کشور گفت: استکبار جهانی برای تسلط بر مسلمانان و غارت سرمایه های ملی آنها، انقلاب های مردمی و بیداری اسلامی آنها را به نفع خود مصادره کرده اند.



وی یادآور شد: استکبار قصد دارد مانند قرون گذشته به عنوان یک نیروی استعماری بر کشورهای اسلامی چیره شود و استقلال و آزادی آنها را چپاول کند.



فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد نیز در این همایش گفت: دشمنان نتوانستند در جنگ سخت علیه کشورمان موفق شوند و اکنون به جنگ نرم و تخریب باورها و اعتقادات مردم ما روی آورده اند از اینرو در این برهه حساس وظیفه بسیجیان مهم تر و تاثیرگذارتر از دوران جنگ است.



سردار قربان پاشایی افزود: بسیجیان برای مقابله با این جنگ نرم دشمنان از آمادگی و توان بسیار بالایی برخوردار هستند و در این میدان نیز همانند جنگ تحمیلی، دشمنان را ناامید و سرافکنده می کنند.



وی اضافه کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا و کمک به حل مشکلات آنها از جمله مهمترین وظیفه مسوولان برای قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های شهداست.



وی یادآوری کرد: شهدا برای دفاع از استقلال و آزادی کشور بزرگترین سرمایه و جان خود را فدا کردند و هم اکنون نیز تکریم خانواده های آنها وظیفه همه اقشار مختلف مردم و مسوولان نظام است.



در پایان این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ترتیب یافت از خانواده چند شهید سرافراز مهاباد با اهدای لوح قدردانی شد.



شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی 760 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.



7512/584/581

انتهای پیام /*


5285999
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است