استانی 04:55 - 08 آذر 1393
دیروز صورت گرفت؛
فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج شهرستان اسفراین به همراه جمعی از پرسنل این ناحیه و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج از بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان عیادت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ این بسیجیان و مسئولان عصر امروز از بیماران بستری در بخش‌های مختلف  بیمارستان امام خمینی (ره)  شهرستان اسفراین عیادت و دلجویی کردند و برای آن‌ها سلامتی و تندرستی را از درگاه خداوند خواستار شدند.



فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در حاشیه این بازدید با اشاره به آثار و برکات فراوان عیادت از بیماران، افزود:عیادت از بیمار و دلجویی از او یک عمل پسندیده اخلاقی و اجتماعی است که با عواطف انسانی نیز هماهنگ می‌باشد.



 حمید معین گفت: عیادت از بیمار علاوه بر اینکه موجب تقویت روحیه‌ی بیمار و خانواده او و فراموشی بار سنگین بیماری می‌شود، دل‌های افراد را نیز به هم نزدیک می‌کند.



وی اضافه کرد: بسیجیان این شهرستان به مناسبت‌های مختلف با حضور در بیمارستان این شهرستان از آنان عیادت می‌کنند.



انتهای پیام/ا



منبع: فارس

5291368
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است