گوناگون 17:15 - 28 مهر 1398
در صورتی‌ که قصد سفر به کشورهای بزرگ یا اروپایی دارید، می‌توانید هزینه سفر خود را مدیریت کنید و از وسایل نقلیه عمومی برای تماشای جاذبه‌های گردشگری استفاده کنید.

رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی و اتوبوس خارجی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ۲۰ پیمنت، به‌طور مثال خرید بلیط قطار اروپایی از آلمان به پاریس به‌راحتی می‌توانید از سایت‌های خارجی پیدا کنید و پرداخت ارزی خرید بلیط قطار را به بیست پیمنت بسپارید.

نحوه پرداخت هزینه رزرو بلیط قطار

ابتدا از میان سایت‌های خارجی ارائه‌دهنده خدمات رزرو و خرید بلیط قطار خارجی یا بلیط اتوبوس، با انتخاب مبدأ و مقصد به روی وبسایت موردنظر، ساعت حرکت، تعداد نفرات و سایر مشخصات مورد نیاز را مشخص کنید تا به مرحله پرداخت ارزی برسید. برای پرداخت آنلاین ارزی می‌توانید به دو روش اقدام کنید.

۱- خرید مسترکارت: در این حالت شما با کارت اعتباری صادرشده خودتان پرداخت ارزی را انجام می‌دهید.

۲- خدمات پرداخت ارزی: در این حالت از طریق خدمات پرداخت ارزی ۲۰ پیمنت، پرداخت ارزی شما را با کارت‌های اعتباری خودمان انجام می‌دهیم و رسید پرداخت برای شما ارسال می‌شود.

در هنگام واردکردن آدرس ایمیل (پست الکترونیکی) خودتان دقت لازم را داشته باشید، چراکه تمام وب سایت‌های فروش بلیط قطار و اتوبوس، امکان صدور بلیط الکترونیکی بر روی ایمیل دارند و اطلاعات مسیر حرکتتان بر روی ایمیل برایتان ارسال می‌شود.

آیا امکان لغو رزرو و خرید بلیط قطار خارجی وجود دارد؟

همواره یکی از سوال های مشتریان گرامی هنگام رزرو و خرید بلیط قطار یا اتوبوس خارجی و همچنین هنگام رزرو هتل خارجی یا بلیط هواپیما خارجی شرایط کنسل کردن و بازگشت هزینه پرداخت شده می‌باشد. جواب این سوال بستگی به کمپانی ارائه‌دهنده بلیط و شرایط هنگام ثبت سفارش می‌باشد. حتما قبل از ثبت سفارش خرید بلیط قطار خارجی از شرایط کنسل کردن و بازگشت هزینه اطمینان حاصل کنید.

۹ سایت برتر برای رزرو و خرید بلیط قطار اروپایی:

در حال حاضر وب سایت‌های خارجی مختلفی در سراسر جهان در حوزه رزرو و خرید بلیط قطار اروپایی در حال فعالیت هستند. بسته به مقصد موردنظرتان، قطعا می‌توانید قطار موردنظرتان را در یکی از این ۷ سایت پیدا کنید.

http://eurail.com

https://www.raileurope-gcc.com

https://www.omio.com

http://www.eurorailways.com

http://www.railplus.com.au

https://loco۲.com/en

http://www.thetrainline.com

http://www.virgintrains.co.uk

http://www.italiarail.com

سفر با قطار مزیت‌های بی‌شماری نسبت به سایر روش‌های مسافرت دارد. امنیت سفر، قدم زدن در قطار، تماشای مناظر، استفاده از رستوران قطار و ... نمونه‌ای از مزایای مختلف مسافرت ریلی است. درصورتی‌که به اروپا سفر می‌کنید برای مسافرت از شهری به شهر دیگر به دلیل زیرساخت‌های بسیار بالا و مناطق جذاب و دیدنی پیشنهاد می‌کنیم از قطار استفاده کنید تا لذت بیشتری را در قاره اروپا ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین به سایت ۲۰ پیمنت مراجعه کنید و از سایر خدمات پرداخت ارزی گروه ۲۰ پیمنت آشنا شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10271227
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است