استانی 13:14 - 26 مرداد 1397

برنامه های فرهنگی نشاط اجتماعی را رونق می بخشد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجواد توحیدی مقدم پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری نکا با اشاره به ظرفیت های شهرستان نکا اظهار کرد: شهرستان نکا سالانه با تولید بیش از ۱۲۰ هزار تن هلو و شلیل، ۳۰ تن مرکبات و یکهزار تن تمشک از ظرفیت بالقوه ای در حوزه تولید محصولات کشاورزی و باغی برخوردار است که از این ظرفیت ها می توان به عنوان فرصت اقتصادی بسیار مناسب استفاده کرد.

وی افزود: نشست های بسیار خوبی برای صنایع تبدیلی این شهرستان در نظر گرفته شد که در این راستا با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه شاهد تحول عظیمی در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار نکا با اشاره به وضعیت کارخانه های شهرستان تصریح کرد: با وارد عمل شدن بخش خصوصی و سرمایه گذاران اگر نخبگان علمی و اقتصادی در کنار یکدیگر شناسایی و مدیریت شوند قطعا چرخه اقتصادی شهر به حرکت در خواهد آمد.

به گفته توحیدی مقدم مردم نکا در عرصه های مدیریتی کشور و سطح استان از استعداد و جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند که باید از این مزایا به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس شورای شهر نکا در ادامه از اجرای بیش از ۵۰ عنوان پروژه شهری در نکا خبر داد و همچنین بیان کرد: بایستی منابع داخلی خودمان، پرسنل و همچنین منابع موجود شهرداری را به خوبی اداره کنیم تا پروژه های حوزه شهری رارونق بخشیم.

غلام آرست گفت: برای رسیدن به آرمان شهر به دنبال این هستیم شهر نکا را در جایگاه واقعی خود قرار دهیم همچنین در سایه مدیریت کارآمد و برنامه ریزی اساسی قطعا بسیاری از پروژه ها به نحو احسن عملیاتی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت


9876991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است