استانی 08:37 - 30 مرداد 1393
مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین:
مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: آزادگان سختی‌های جنگ تحمیلی و اسارت را با هدف حفظ ارزش‌های اسلامی در کشور با صبر و استقامت سپری کردند.

آزادگان مظهر صبر و استقامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسداله رضوانی در همایش همایش گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران که چهارشنبه شب در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این همایش فرصت خوبی برای سپاس از زحمات آزادگان در جنگ تحمیلی و اسارت است.

وی ادامه داد: آزادگان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با خداوند معامله کردند و پاداشی از دیگران نمی‌خواهند ولی در زندگی مشکلاتی دارند که باید به آنها رسیدگی کرد تا برطرف شود.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه خدمت کردن به آزادگان و خانواده‌های آنان قابل ارزش است، گفت: بر این اساس مسئولی که بتواند مشکل آنان را برطرف کند، نزد خداوند مقام دارد.

این آزاده با اشاره به روایات مبنی بر اینکه «هر کسی که در راه دین اسلام و ارزش‌های الهی صبر کند مورد مزمت نمی‌شود و هر قومی که صبر نکند مورد مزمت است»، گفت: این آیه شامل آزادگان می‌شود که در هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند تا بتوانند با صبر و ایستادگی مردم انقلاب اسلامی را از ظلم و ستم دشمنان نجات بدهد.

این مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: آسایش و آرامشی که امروز در کشور ما پابرجاست و هر چه در انقلاب اسلامی داریم  مدیون مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است که باید قدردان زحمات آنان در هشت سال دفاع مقدس و دوران اسارت در اردوگاه‌های بعثی باشیم.

رضوانی در پایان تصریح کرد: مردم انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت‌فقیه و برخورداری از آیات الهی می‌توانند در برابر دشمنان پیروز باشند.


4526053
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است