ورزشی 00:01 - 03 مرداد 1395
وزیر ورزش و جوانان گفت:فدراسیون کشتی به جای ارائه پیشنهاد روز ملی کشتی به وزارت ورزش مستقیم با شورای عالی انقلاب فرهنگی مکاتبه کرده بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمود گودرزی در خصوص  مسائل مطرح شده پیرامون مخالف وزارت ورزش با ثبت روز 5 شهریور به عنوان روز ملی کشتی گفت:شورای عالی انقلاب فرهنگی با ریاست؛ رئیس جمهور تشکیل می شود و کمتر از 40 نفر عضو دارد و روال کار بدین ترتیب است که هرگونه پیشنهاد فرهنگی در این شورا مطرح می شود،مخالفین و موافقین صحبت می کنند و بعد اگر رأی لازم که به صورت مخفی و قانون نصف به علاوه یک می باشد کسب شد به تصویب می رسد و در غیر این صورت پیشنهاد رَد می شود.در واقع فرآیند هر مصوبه ای این گونه می باشد.

وی تصریح کرد:در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان شد 10 پیشنهاد برای این جلسه و هزاران پیشنهاد دیگر نیز در نوبت داریم که یکی از موضوعات مطرح شده پیرامون روز ملی کشتی بود و زمانی که نظر من را درباره  دلایل این پیشنهاد جویا شدند به عنوان کسی که باید این پیشنهاد را می داده اعلام کردم اصلاً در جریان این موضوع نیستم که واقعیت هم همین بود،فدراسیون کشتی با دور زدن وزارت ورزش و بدون آنکه ما را در جریان این موضوع قرار دهد به صورت مستقیم با شواری عالی انقلاب فرهنگی مکاتبه کرده بود که به همین دلیل اصلاً رأی گیری درباره این موضوع انجام نشد و پیشنهاد از دستور جلسه خارج شد.

گودرزی تاکید کرد:فدراسیون کشتی اگر پیشنهادی داشته باشد باید به وزارت ورزش به عنوان نهاد رسمی اعلام کند تا وزارت ورزش ضمن بررسی های تخصصی و لازم نامه نگاری های اداری را با وزارت ارشاد انجام دهد و در نهایت پس از مطرح شدن در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد یا رأی می آورد و یا مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:ما در تقویم سالیانه هفته ای به نام تربیت بدنی داریم که در این هفته همه رشته ها مطرح می شوند در نتیجه لازم است که اگر دوستان پیشنهادات فرهنگی از این قبیل هم دارند تلاش بکنند که وزارت ورزش را دور نزنند تا دچار این گونه مسائل و گرفتاری ها نشوند.

انتهای پیام/

8057119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است