گوناگون 11:21 - 06 بهمن 1399
راهنمای خرید کیف زنانه می تواند دغدغه اکثر خانم ها را برای شیک به نظر رسیدن و تکمیل نمودن استایل، برطرف نماید.

راهنمای خرید کیف زنانه و دانستنی های آن

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پل کالا، اگر کیف زنانه به درستی انتخاب شود می تواند نقص های اندامی را به خوبی پوشش دهد. همچنین یک کیف خوب قادر است تا جذابیت های شما را بالا برده و به جذابیت شما بیفزاید.

با این توضیحات عموما پیشنهاد می شود تا به عنوان راهنمای خرید کیف زنانه به مواردی همانند فرم بدن، قد، وزن و سن دقت نمود. در این متن قصد داریم تا در خصوص راهنمای خرید کیف زنانه، بایدها و نبایدهای آن صحبت نماییم.

. راهنمای خرید کیف زنانه بر اساس قد افراد:

اگر جز افرادی هستید که دارای قد بلند می باشید، باید بیان نمود که خوش شانس بوده و هر نوع کیفی اعم از بند بلند و کوله پشتی برای شما مناسب می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که هر اندازه کیف شما از لحاظ سایز بزرگتر باشد، قد شما نیز بلندتر نمایش داده می شود.

در مقابل برای افرادی که دارای قد کوتاه یا جثه ریز هستند، استفاده از کیف های دوشی کوتاه می تواند انتخاب خوبی باشد. در راهنمای خرید کیف زنانه به این موضوع پرداخته می شود که برای افراد کوتاه قد، کیف های بزرگ یا کیف هایی که دارای بند بلند هستند و موجب می شوند تا در زیر لگن قرار گیرند، گزینه خوبی نخواهد بود.

برای مشاهده انواع مدل کیف پول زنانه اینجا کلیک کنید.

. راهنمای خرید کیف زنانه بر اساس فرم بدن:

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، کیف ها می توانند عیوب بدن را به خوبی بپوشانند. لذا در راهنمای خرید کیف زنانه بیان می گردد که اگر پایین تنه شما بزرگ تر از بالاتنه است، به اصلاح فرم بدن شما همانند گلابی است، لازم است تا از کیف هایی بهره ببرید که چشم بیننده را به سمت بالاتنه جلب نماید.

در همین راستا می توانید از کیف های بزرگ با رنگ شاد استفاده نمایید. اگر کیف ها دارای بند کوتاه باشند که زیر آرنج قرار بگیرند، بهترین انتخاب خواهند بود.

برای افرادی که دارای بالاتنه بزرگ به همراه شانه های عریض هستند، لازم است تا از کیف ها متوسط با بندهای بلند استفاده شود. به صورت کلی باید کاری انجام دهید تا حواس بیننده از سرشانه های پهن شما پرت شود. برای این نوع از اندام ها می توانید از کیف های آرنجی نیز استفاده نمایید.

اگر فرم بدن شما به صورت زاویه دار است، به عبارت دیگر دارای اندام ورزشکاری هستید، کیف های که دارای ظاهر هندسی منظمی است، نمی توانند یک انتخاب خوبی باشند. کیف های گرد یا حجیم، کوله پشتی ها در این شرایط بهترین انتخاب خواهند بود. تلاش نمایید تا کیف شما دارای طرح های خاصی باشد تا چشم بیننده را به سمت خود جلب نماید.

. راهنمای خرید کیف زنانه بر اساس رنگ:

شاید این تصور برای شما به وجود آید که انتخاب رنگ یک امر سلیقه ایست اما برای یک انتخاب بی نقص لازم است تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

. خانم هایی که دارای قد بلندی هستند، بهتر است که از کیف هایی بهره ببرند که دارای رنگ روشن است و بر روی آن طرح های مختلفی وجود دارد.

. کیف های تک رنگ برای خانم های کوتاه قد یا کوچگ جثه یک انتخاب عالی می باشد.

. برای افرادی که درشت اندام بوده یا چاق هستند، کیف های دارای راه راه های باریک یک گزینه ایده آل خواهد بود.

. اما خانم هایی که دارای اندام لاغر هستند، می توانند از کیف هایی بهره ببرند که بر روی آنان انواع طرح ها و تزئینات بکار گرفته شده است.

راهنمای خرید کیف زنانه بر اساس سن

. راهنمای خرید کیف زنانه بر اساس سن:

آخرین فاکتوری که در خرید کیف زنانه مورد بررسی قرار می گیرد، سن افراد است. اگر جز نوجوانانی محسوب می شوید که همیشه ایام وسایل زیادی با خود حمل می کنند، استفاده از کیف های بزرگ که دارای رنگ شاد هستند، یک انتخاب عالی خواهد بود.

اما برای خانم های میانسال، می توان کیف های کوچک با رنگ های رایج و ملایم را پیشنهاد داد. به صورت کلی برای خانم ها پیشنهاد می شود تا از کیف های دوشی، دستی و آرنجی استفاده شود. البته خانم های کارمند می توانند از ست های اداری نیز بهره ببرند.

جمع بندی:

به صورت یک راهنمایی کلی، قبل از اینکه اقدام به خرید کیف نمایید، لازم است تا هدف و کاربرد خود را مشخص نمایید. به صورت کلی لازم است تا کیفی را تهیه نمایید که متناسب با وسایل شما باشد. برای قرارهای ملاقات، مجالس و مهمانی ها، پیشنهاد می شود تا از کیف های کوچک بهره ببرید.

با توجه به کاربرد مد نظر لازم است تا از جنس مناسب نیز استفاده نمایید. عموما برای کیف های اداری از جنس چرم استفاده می نمایند که طول عمر بیشتری دارد اما در فصل زمستان می توان از کیف های پارچه ای بهره برد که دارای وزن کمتری بوده و حمل آنان آسان تر است.

انتهای رپرتاژ آگهی


10919929
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است