استانی 16:50 - 10 مهر 1401

ضرورت تشکیل قرارگاه حمایت از دانش آموزان نیازمند در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر یکشنبه در جلسه ساماندهی توزیع بسته‌های حمایتی، ضمن تقدیر از نهادها و ارگان‌های خدمت‌رسان نسبت به اقشار نیازمند، به‌ویژه درحوزه دانش آموزی، اظهار کرد: دانش آموزان یتیم و مستضعف علاوه بر ضعف مادی از یک ضعف مالی و عاطفی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دانش آموزان نیازمند توسط مسئولان، وجود قرارگاهی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مرجع را مؤثر دانست و افزود: در حال حاضر با مشکل تناقض در آمارها مواجه هستیم به‌طوری که هر دستگاهی یک آمار در اختیار دارد که در مواقع بحران و حوادث موجب عدم رعایت نظم و عدالت خواهد شد.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: قرارگاه حمایتی نه تنها برای ارائه برخی از خدمات به دانش آموزان مؤثر است بلکه فرصتی برای مقابله هدفمند با آسیب‌ها و تهدیدات در این حوزه را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار عملکرد قرارگاهی شد و این اقدام را گامی مهم برای عدم شکست دانست و عنوان کرد: متأسفانه نبود چنین قرارگاهی موجب شد که امروز گروهک‌های قلیل، ناچیز و منفور زبانشان دراز شود و عرض اندام کنند در حالی که هیچ‌گونه جایگاه و پایگاه اجتماعی ندارند؛ در واقع از آشفتگی ما سو استفاده کرده‌اند.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه ۱۷۱۰ بانام شهدای دانش آموزی، اذعان کرد امیدواریم شهدای دانش آموز خودشان هدایت کننده باشند.


11700843
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است