استانی 22:05 - 29 اسفند 1397

اختصاص ۵میلیارد تومان اعتباربه بخش نوسازی مدارس وآموزش در اندیمشک

به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی عصر امروز در آئین افتتاح سالن اجتماعات کوثر شهر آزادی اظهار کرد: در سال ۹۶ با پیگیری رئیس کمیسیون انرژی مجلس ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نوسازی مدارس خوزستان از محل اعتبارات نفت تخصیص داده شد.

وی افزود: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیز از محل اعتبارات بنیاد برکت برای ساخت و توسعه زیرساخت آموزشی شهرستان از بنیاد برکت به شهرستان اندیمشک اختصاص یافت.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: سال ۹۷ از محل اعتبارات نفت ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به دو مدرسه، یک سالن در بخش مرکزی برای احداث تخصیص داده شد.

وی با اشاره به تخصیص ۱۱ اعتبار ملی برای ساخت سه مدرسه در بخش مرکزی و ۸ مدرسه دیگر در بخش الوار گرمسیری افزود: پیش از سال آینده تحصیلی به دنبال بهره‌برداری از مدارس هستیم.

قربانی تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان در سه سال اخیر در شهرستان اندیمشک اعتبار در حوزه نوسازی مدارس، آموزش و فرهنگ در اندیمشک اختصاص داده شد.

وی، مهم‌ترین فاکتور در توزیع اعتبارات در شهرستان اندیمشک را توجه به نیاز مناطق در بخش مرکزی، بخش الوار گرمسیری و مناطق جدید شهری اندیمشک با هدف توسعه خدمات آموزشی نام برد.


10083772
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است