استانی 16:23 - 05 خرداد 1395
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: عدم انجام تعهد انبوه سازان برای احداث فضاهای آموزشی در شهرکت‌های تازه احداث این مجموعه‌ها را با بحران فضاهای آموزشی مواجه کرده است.

بحران فضاهای آموزشی در شهرکت‌های تازه احداث اصفهان

به گزارش خبرنگار اجتماعی دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، خلیل‌الدین عبدیزدان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در کشور سمن‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف وجود دارد، اظهار کرد: آنچه بیش از بیش در کشور مطرح و به چشم می‌آید مجمع خیرین مدرسه ساز است که علت اصلی آن نیز تعامل مثبت و سازنده‌ای است که بین مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: در مکان‌هایی مانند مسکن‌های مهر و مجموعه‌هایی که در آن فضای آموزشی پیش بینی نشده است و هم چنین شهرک‌هایی حاشیه‌ای شهر اصفهان نیاز به ایجاد فضاهای آموزشی وجود دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم پیش بینی واحدهای آموزشی در شهرک‌های جدید و عدم انجام تعهد انبوه سازان برای احداث فضاهای آموزشی در این مجموعه‌ها با بحران فضاهای آموزشی روبه رو هستیم که رفع این بحران تنها با کمک خیرین امکان پذیر است.

عبدیزدان خاطر نشان کرد: میانگین مشارکت خیرین مدرسه ساز برای احداث فضاهای آموزشی در کشور بعد از انقلاب 20 درصد است و در حالی که این مشارکت در استان اصفهان 26 درصد و نشان دهنده علاقه مردم خیر استان به احداث مدرسه است.

انتهای پیام


7925107
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است