سیاسی 16:17 - 07 آذر 1393
امام جمعه زرین شهر:
اصفهان – لنجان - ایرنا- امام جمعه زرین شهرگفت: ایران در چهارچوب مقررات بین المللی تنها به دنبال حقوق خود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ،قاسم باقریان 'در خطبه های نماز جمعه زرین شهراظهار داشت: عده ای در دنیا وبویژه آمریکا وهم پیمانان او به دنبال این هستند که در دقیقه نود شکست مذاکرات را به گردن ایران بیندازند.وی افزود: ما بارها در مذاکرات به دنیا اعلام کردیم که مراقب خط قرمزهای ما باشند چون ما زیاه خواه نیستیم .



وی با بیان اینکه ما در چارچوب مقررات بین المللی به دنبال حقوق خود هستیم با طرح این سوال خاطرنشان کرد: در مذاکراتی که مستقیم با ایران در حال انجام است چرا آمریکا دائم در حال مذاکره با صهیونیست ها و عربستان است؟



خطیب نماز جمعه زرین شهر تاکید کرد: دنیا بداند ایران اسلامی به هیچ وجه از دست یابی وپیشرفت به فنآوری صلح آمیز هسته ای خود در چارجوب بین المللی دست بر نخواهد داشت وباید نقش واقدامات آمریکا در شکست مذاکرات کم رنگ وفراموش نشود .



وی همچنین با اشاره به اینکه تکفیر مهمترین بحث جهان اسلام است تصریح کرد: تاریخ تکفیر به صدر اسلام وبحث خوارج وتفکر آنان بر می گردد واکنون عده ای حساب شده همان تفکر خوارج را بزرگ کرده اند.



امام جمعه زرین شهر افزود:آنها برای بحث امنیت اسرائیل وفراموش کردن موضوع فلسطین از این غفلت مسلمانان استفاده کردند ومسلمانان را به جان هم انداختند







وی یادآور شد: این همه انسان بی گناه در دنیا به فجیح ترین وضع کشته می شود صدای آنها نمی آید اما برای یک موضوع اسید پاشی چه کارهایی که نکردند .



وی با بیان اینکه امروز می بینیم کشوری که مدعی حقوق بشراست چگونه درگیر نژاد پرستی است تاکید کرد: تنها راه نجات از این توطئه ها بسجی وار وارد میدان شدن ودر صحنه ماندن همه علما ،مراجع ،مسئولین ،توده های مردم ودوری از اختلاف وکچ سلیقگی ها وندادن بهانه به دست آنهاو مبارزه منطقی با آنان است.



باقریان با اشاره به هفته بسیج گفت:امام راحل تنها راه حفظ انقلاب ودست آورد های آنرا در تشکیل ارتش بیست ملیونی می دانستند ودستور تشکیل بسیج را دادند ،بسیج لباس ورنگ وشغل ندارند بلکه بسیج آزادگی تمام است وهمین روحیه بسیجی وآزادگی است که امروز سوریه ،عراق و.... را نجات می دهد.



وی تاکید کرد: همه باید بسیجی باشیم چرا که در بسیج انسانها آزاد وآزاده هستنند وهمین بس که امام بزرگوارمان فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست



امام جمعه زرین شهر همچنین به نقش مدرس در تاریخ ایران اسلامی اشاره کرد وخواستار ترویج روحیه زمان شناسی واخلاص مدرس در جامعه شد. زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.پ/7139 / 556

انتهای پیام /*


5289827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع تشخیص مصلحت نظام بند (ب) ماده ۳ لایحه برنامه هفتم اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان را که به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شده بود، مورد بررسی قرار داد و آن را با اصلاحات بعمل آمده به مصلحت ندانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: برنامه عملیاتی تحقق ‌شعار سال، پس‌از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، به تصویب هیأت وزیران رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه گفت که قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها به صراحت گفته شد که تصمیم ایران برای پاسخ دادن به رژیم صهیونیستی قطعی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازجمعه این هفته تهران، ۳۱ فروردین ماه به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سلیمانی گفت: در آینده نزدیک، شاهد ارائه تجهیزات جدیدی برای ارتقای توان رزم به نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» راهپیمایی جمعه‌های خشم و حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق این هفته هم برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اقتصاددان اصلاح‌طلب گفت: ما نباید برد ژئوپلیتیک‌مان را به خواسته رژیم اسرائیل تغییر دهیم. اسرائیل هیچ چیز نیست و ۱۰ دقیقه بدون آمریکا دوام نمی‌آورد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حمایت اردن از اسرائیل در زمان حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی باعث تعجب صهیونیست‌ها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است