استانی 21:25 - 22 آذر 1397

مشکلات تردد و تغذیه معلمان جزیره خارگ مرتفع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی عصر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار داشت: نشست شورای آموزش و پرورش را مهم می‌دانم و بر اجرای آن حساس هستم چرا که آن را عامل تاثیرگذاری در جذب همکاری و مشارکت همه نهادها با آموزش و پرورش می‌دانم.

وی افزود: آموزش و پرورش دو بحث کنار هم و پیوسته هستند و توسعه و تعالی هر دو در گرو همدیگر است.

جمشیدی بیان کرد: طبق گزارش‌هایی که دریافت شده پیشرفت‌های خارگ قابل تقدیر است، مثلا پیشرفت ۸۵ درصدی در هوشمندسازی مدارس در استان نمونه است.

وی گفت: در تشویق دانش آموزان به ادامه تحصیل تجربه خوبی در شهرستان کنگان اتفاق افتاد و آن حمایت مالی از دانش آموزانی بود که در دانشگاهای معتبر داخلی قبول می شدند، این رتبه شهرستان را در قبولی کنکور ارتقا داد و این طرح را برای خارگ نیز پیشنهاد می کنم.

فرماندار بوشهر ادامه داد: برای تردد عزیزان فرهنگی و تغذیه معلمان مجرد نیز با توجه به اینکه مجموعه نفت و پتروشیمی دچار محدودیت‌هایی شده اند اما با این حال انتظار می رود در کنار معلمان بمانند تا به آموزش و پرورش فرزندان این منطقه بهتر رسیدگی شود.

جمشدی گفت: برای تکمیل ساخت مدارس شهدا و مطهری تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می کنیم و در این خصوص قول مساعد تخصیص اعتبار جهت تکمیل نمودن پروژه های آموزشی نیمه تمام  را داده و اعلام آمادگی همکاری در این خصوص کرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه خارگ ضمن خوشامدگویی به نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بوشهر به ارائه گزارشی از مصوبات جلسه قبل پرداخت به طور مختصر اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال تحصیلی جاری بیان کرد.

رضا برمک گفت: در توسعه علمی، آموزشی و پرورشی این منطقه نگاه فرابخشی و تعامل و تفاهم همه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در جزیره خارگ که باعث پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش فرزندان این مرزوبوم شده قابل تقدیر و ستایش است.


9999280
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است