استانی 16:53 - 16 اردیبهشت 1394
استاندار کرمان خبر داد:
استاندار کرمان گفت: فاز نخست طرح کمربند سبز شهر کرمان 15 خردادماه امسال بهره برداری می‌شود.

افتتاح فاز نخست طرح کمربند سبز کرمان در 15 خرداد ماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی امروز 16 اردیبهشت تعدادی از پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کرمان، طرح کمربند سبز و روند اجرای پارک بانوان واقع در فرهنگسرای جان جهان را بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید از افتتاح فاز نخست طرح کمربند سبز در 15 خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که طی آن پنج کیلومتر کمربند سبز با آبیاری قطره‌ای ایجاد شده است.

رزم حسینی در ادامه تصریح کرد: به طور مداوم از پروژه‌هایی که در دولت تدبیر و امید کلید خورده، بازدید خواهیم کرد تا از نزدیک موانع و مشکلات آنها را بررسی و با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه آنها را رفع کنیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور قرار گاه خاتم در کرمان گفت: قرارگاه خاتم سریع‌تر از تصور ما در کرمان حضور پیدا کرده و در حال تجهیز کارگاه و ساخت کارخانه است، سه پروژه این شرکت در حال اجرا و ما بقی پروژه‌ها در دست مطالعه هستند.

در این بازدید موسی نجفی مدیر اجرایی قرارگاه خاتم در کرمان گفت: عملیات ژئوتکنیک و نقشه‌برداری هشت پروژه تقاطع غیرهمسطح آغاز شده‌ و تقاطع‌های راه‌آهن- صدوقی، هوانیروز- الغدیر و ابوذر در اولویت هستند.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید مشکل زمین کارخانه قرارگاه خاتم بررسی و برای رفع آن تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام


6326707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است