استانی 22:20 - 26 دی 1397

نشست زمین در پلدختر/ خیابان «ولیعصر» فرو ریخت

صمد چراغی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: خیابان ولی عصر (عج) در بارندگی های شدید امروز دچار آبگرفتگی شد و منجر به فرو نشست کانال این خیابان شد.

وی، افزود: این کانال که یک کانال قدیمی است در بارندگی های گذشته حد تلاقی آن با رودخانه «کشکان» و خیابان «ساحلی» فرو نشست و قطع شد.

شهردار پلدختر، گفت: در اثر شدت بارندگی یکی تا دو دهنه از این کانال برای چندمین بار فرو ریخت و اکنون چسبیده به ساختمان های مسکونی مردم شهر پلدختر است و هر لحظه احتمال دارد سازه های مردم این خیابان با چالش و خطر تخریب مواجه شوند.

چراغی پور، افزود: در اثر این حادثه آب آشامیدنی منطقه قطع است و کانال فاضلاب شکسته شده و هم اکنون به رودخانه «کشکان» می ریزد.

وی، خاطرنشان کرد: ۱۰ متر بالاتر از این کانال در مرکز خیابان ولی عصر (عج) و در مجاورت ساختمان های تجاری و مسکونی مردم متاسفانه تا شعاع ۱۰ متر و در به ارتفاع چهار متر فرو نشست کرده است.

شهردار پلدختر، افزود: دال بتونی که روی خود کانال است فرو ریخته و مقداری جلوی آب را مسدود کرده و چنانچه بارندگی ها ادامه پیدا کند احتمال ورود آب به سطح خیابان و منازل مسکونی مردم وجود دارد.

چراغی پور، گفت: با توجه به وضعیت مالی و امکانات کم که شهرداری در اختیار دارد انتظار می رود مسئولان استانی به ویژه مدیریت بحران استان، شهرداری پلدختر را برای جلوگیری از خطر تخریب سازه های مردم مساعدت کنند.

وی، افزود: هم اکنون که در حال مصاحبه هستیم صدای فرو ریختن این کانال هموار به گوش می رسد که ادامه این روند مخاطرات جدی تری به دنبال دارد.

شهردار پلدختر، خاطرنشان کرد: به خاطر احتمال گستردگی تخریب و بروز خطرات جانی برای ساکنان این منطقه با همکاری راهنمایی و رانندگی با تمام توان، امکانات، تجهیزات و بسیج نیروی انسانی در حال مسدود کردن خیابان و جلوگیری از تردد هستیم.

چراغی پور، افزود: در صورت تداوم بارندگی چون مسیر کانال مسدود شده ممکن است آب وارد خیابان ولی عصر (عج) و منازل مردم شود و همچنین شعاع مقطع سه متری کانال ساختمانهای مسکونی مردم را تهدید می کند.

وی، گفت: در صورت تداوم بارندگی شهروندان ساکن در این منطقه متوجه این خطرات احتمالی باشند.


10030227
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است