ورزشی 13:03 - 07 فروردین 1396
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی‌های باقی‌مانده می‌تواند رویای تیم‌ها برای صعود به جام جهانی را تحقق ببخشد.

کی‌روش: تمام تیمها در گروه ما شانس صعود دارند/ هواداران "آزادی" را پُر کنند

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی ایران و چین اظهار کرد: بعد از ظهر بخیر. به نشست خبری خوش آمدید.  امیدوارم امروز بتوانید کار خوبی برای دعوت از هواداران به ورزشگاه انجام دهید. در درجه دوم به تیم ملی چین خوش آمد می گویم. امیدوارم هستیم بتوانیم مهمان نوازی چینی ها را در ایران جبران کنیم.

وی اضافه کرد: تک تک بازی ها در گروه ما نشان دهنده این است که تمامی فرصت ها برای همه تیم ها مهیا است و هیچ تیمی به طور کامل از دور مسابقات خارج نشده است. این نشان دهنده این است که بازی ها می تواند به رویای تیم ها برای صعود به جام جهانی تحقق ببخشد.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: مطمئنا بازی دشواری مقابل تیم خوب چین که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، خواهیم داشت. امیدوارم هواداران ایران با حضور در استادیوم مانند هواداران چینی از ما حمایت کنند. ما با حضور آن ها بهتر خواهیم شد.

کی روش درباره تقابلش با مارچلو لیپی و اینکه آیا می توان این دیدار را بازی بزرگ دو مربی نامید؟ گفت: نه!

سرمربی تیم ملی ایران درباره غیبت مارچلو لیپی در نشست خبری و بی‌احترامی به خبرنگاران اظهار کرد: این سوال را از افراد مرتبط بپرسید.

او در ادامه به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا پیروزی ایران مقابل چین حکم صعود ایران به جام جهانی را امضا می‌کند، جواب نداد.

کی‌روش در ادامه این نشست گفت: همانطور که گفتم حضور هواداران در استادیوم بسیار مهم است. این چالشی برای هواداران است که اگر استادیوم پر شود با چینی ها از نظر حضور در استادیوم برابر می شویم. نه تنها آن ها از تیم ملی و بازیکنان حمایت می کنند بلکه جلوه زیبایی به استادیوم می دهند.

کی‌روش درباره گل نخوردن ایران و انگلیس در انتخابی جام جهانی  و امکانات این دو کشور گفت: نگاه ما نسبت به بازی فردا این است که اگر مجبور به دفاع باشیم، با سازمان دهی و انگیزه بالا این کار را انجام می دهیم و این برنامه ما برای بازی با چین است. تفکر کلی ما این است که ما بازی می کنیم تا به  پیروزی رسیم. تفکر ما این نیست که فقط دفاع کنیم بلکه دفاع می کنیم تا صاحب توپ شویم و قدرت کسب کنیم و به گل برسیم. داشتن کلین شیت و نگه داشتن دروازه مهم است. اگر  گلی دریافت نکردیم به خاطر همکاری و انسجام بازیکنان در زمین است. اگر بازیکنی توپ را از دست دهد دو بازیکن دیگر برای توپ گیری هستد. فرقی نمی کند ما مقابل پاپوا گیته نو بازی کنیم یا مقابل آرژانتین قرار گیریم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار چینی مبنی بر اینکه  تفاوت تیم ملی چین با هدایت لیپی با هدایت مربی قبلی در چه چیزی است و چه تغییراتی به وجود آمده، گفت: مسائل زیادی را می‌دانم اما علاقه مندم بعد از بازی صحبت کنم. سال‌هاست لیپی را می‌شناسم اما اینطور نبود که چین در دور رفت هم بد باشد. الان چین با این مربی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به پیروزی رسیده است.

ادامه دارد.....


8951784
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است