استانی 13:45 - 22 آذر 1397
استاندار:
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: سعی داریم همراهی مسالمت‌آمیزی که میان اقوام و نگرش‌های سیاسی در استان وجود دارد ادامه پیدا کند و ما هم به‌عنوان دولت، نقش تسهیل‌گری در مراودات اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی دغدغه‌های مردم خواهیم داشت.

ایجاد شغل، راهبرد اساسی دولت در البرز خواهد بود

به گزارش خبرنگار ایسنا، «عزیزالله شهبازی» در حاشیه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که امروز پنجشنبه 22 آذر در استانداری البرز برگزار شد،  گفت: خدا را شاکرم که هیئت دولت به بنده اعتماد کرد تا به‌عنوان استاندار البرز کار خود را آغاز کنم، این برای بنده فرصتی مغتنم در جهت خدمت‌رسانی است.

شهبازی افزود: نخستین جلسه کاری بنده امروز در خصوص مسائل توسعه‌ای استان تحت‌عنوان شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان تشکیل شد تا با توجه به فرصت محدود خدمت‌رسانی و لزوم تلاش شبانه‌روزی برای مردم، وضعیت بودجه استان و سطح انتظارات ما در حوزه قانونی از بحث بودجه بررسی شود.

استاندار البرز ادامه داد: در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظف شدند که هر چه زودتر اعتبارات عمرانی 97 را پیگیری و رصد کنند و در این راستا مقرر شد یک کارگروه از دو معاون استاندار، مدیر کل اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تشکیل شود تا هر چه زودتر میزان جذب و تخصیص اعتبارات استانی بررسی و دستگاه‌هایی که نقصانی در این خصوص داشته‌اند فعال‌تر شوند.

وی افزود: این کارگروه مأموریت رصد میزان جذب اعتبارات ملی را نیز بر عهده گرفت تا با یک هم‌افزایی اجازه ندهیم جذب اعتبارات به روزهای پایانی سال منتهی شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی هم مقرر شد ارتباط نزدیکی با بخش خصوصی گرفته شود، در این زمینه فرمانداران هم لازم است در شهرستان‌ها تلاش کنند.

وی به جلسه دیروز هیئت دولت و توصیه‌های رئیس‌جمهور برای پیشبرد اهداف در استان البرز اشاره و اعلام کرد: رئیس‌جمهور با اشراف کامل بر مسائل البرز، مأموریت‌هایی را در خصوص رونق اقتصادی، صادرات، تشکل‌های اقتصادی، افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و کمک به نیروهای خلاق و مبتکر را برشمرد و ما هم براساس همین راهبردها در استان عمل می‌کنیم.

شهبازی تصریح کرد: راهبرد ما ایجاد شغل و افزایش اشتغال خواهد بود و در این راستا تمرکز ما بر رفع موانع تولید، همراهی با شرکت‌های استارتاپی و ایجاد اتحاد و همدلی ذیل سیاست‌های عمومی دولت در استان است.

وی ادامه داد: ما همه مردم استان را سربازان نظام جمهوری اسلامی و متحد و منسجم در مقابل توطئه‌های دشمن می‌دانیم و سعی داریم همراهی مسالمت‌آمیزی که میان اقوام و نگرش‌های سیاسی در استان وجود دارد ادامه پیدا کند و ما هم به‌عنوان دولت، نقش تسهیل‌گری در مراودات اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی دغدغه‌های مردم خواهیم داشت.

انتهای پیام


9998881
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است