استانی 16:12 - 30 شهریور 1396
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 18 هزار شاخه گل طبیعی قاچاق خبر داد و گفت: این محموله در عملیات مشترک پلیس آگاهی کرمانشاه و کردستان توقیف شده است.

کشف محموله میلیاردی "گُل" قاچاق

به گزارش ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی، اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی استان‌های کرمانشاه و کردستان با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه‌دار توانستند یک محموله کالای قاچاق را شناسایی کنند.



وی افزود: بر این اساس اکیپی متشکل از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه و کردستان به محور روانسر- کرمانشاه اعزام شدند و مسیر را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند. پس از چندین ساعت کنترل محور، در نهایت خودروی حامل کالاق قاچاق شناسایی و توقیف شد.



امان اللهی با اشاره به کشف 18 هزار شاخه گل طبیعی در بازرسی از کامیون توقیف شده است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله مورد بحث را سه میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند.



وی خاطرنشان کرد: یک متهم در این ارتباط دستگیر شده و رسیدگی به پرونده کماکان ادامه دارد، همچنین در بازجویی‌های پلیسی مشخص شد مقصد این محموله قاچاق، استان‌های مرکزی کشور بوده است.

انتهای پیام


9429202
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است