استانی 11:06 - 20 تیر 1399
به همت جهاددانشگاهی انجام شد؛
ایسنا/فارس نخستین آزمون استخدامی کشور به صورت همزمان در سه بخش مجزا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

برگزاری نخستین آزمون استخدامی حضوری پس از شیوع کرونا در فارس

صبح جمعه ٢٠ تیرماه همزمان با سراسر کشور، سه آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران، تامین نیروی قرارداری سازمان ثبت اسناد و املاک و آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر دانشیاران قبل از سال ٩٢ سازمان نهضت سواد آموزی در شهرهای شیراز و نورآباد ممسنی با مدیریت جهاددانشگاهی استان فارس برگزار شد.

به گزار ایسنا، این آزمون ۲ ساعته با حضور شرکت کنندگان در ۲ بخش بانوان و آقایان و سه حوزه شهر شیراز و یک حوزه نورآباد ممسنی، با اجرا و اعمال پروتکل‌های بهداشتی، شامل استفاده از ماسک توسط برگزار کنندگان، ناظران و شرکت کنندگان، ضدعفونی محل برگزاری و رعایت فاصله فردی، از ساعت ۹ صبح آغاز شد و تا ۱۱ ادامه داشت. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در حاشیه برگزاری این آزمون که به میزبانی جهاددانشگاهی استان در دانشکده علوم و فنون فرماندهی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد، به خبرنگاران گفت: از آنجا که سیاست‌های تحول گرایانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضاییه طی سال‌های اخیر در جهت توسعه عدالت بوده، از این رو بحث جذب نیروی انسانی به صورت قراردادی از طریق آزمون متمرکز در حوزه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

سید مهدی هاشمی با بیان اینکه آزمون با حضور۹۷۰ شرکت کننده از سراسر استان فارس برگزار شد، گفت: از این تعداد ۸۶ نفر آقا و مابقی خانم هستند.

او خاطرنشان کرد: کسانی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند، در پست‌هایی نظیر مامور ابلاغ و اجرا، متصدی حفظ و نگهداری و سرایداری در سطح ٩ شهرستان (شیراز، فسا، سپیدان، سروستان و...) به کار مشغول خواهند شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با بیان اینکه در این آزمون ۹ نفر پذیرش نهایی داریم، عنوان کرد: اولین بار است که جذب نیروی قراردادی با آزمون انجام می‌شود؛ پیش از این از طریق سازمان امور استخدامی جذب نیرو انجام می‌شد.

هاشمی با تاکید بر این نکته که تعداد پذیرفته شدگان نهایی در این آزمون پاسخگوی کمبود نیروی انسانی این اداره کل نیست، گفت: جذب نیرو در پست‌های کارشناسی از طریق آزمون‌های پیمانی با مجوز سازمان امور استخدامی انجام می‌شود.

مدیر کل ثبت اسناد استان فارس همچنین یادآور شد: جهاددانشگاهی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری این آزمون استخدامی کرده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس نیز در حاشیه برگزاری این سه آزمون در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی ثبت اسناد و صنایع شیر ایران و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، توسط جهاددانشگاهی در شیراز برگزار شد.

مظاهر بابایی اضافه کرد: برگزاری این آزمون در استان فارس همانند سایر نقاط کشور، با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و براساس پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس شمار داوطلبان در این آزمونها را بیش از ۱۹۰۰ نفر اعلام و با بیان اینکه برخی از این افراد در آزمون غیبت داشتند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری این آزمون، مجوز رسمی وزارت بهداشت، گرفته و در زمان برگزاری آزمون هم نظارت مناسب برای رعایت پروتکل‌ها انجام شد.

بابایی گفت: این آزمون توسط جهاددانشگاهی استان فارس و در چهار حوزه برگزار شد که سه حوزه آن در شیراز و یک حوزه در شهرستان ممسنی بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به همکاری حدود ۳۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد که تعداد ۶۰ نفر از این افراد از اعضای جهاددانشگاهی فارس بودند.

بابایی گفت: از کل شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان ثبت اسناد و صنایع شیر ایران و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در استان فارس، ۴۳۴ نفر در حوزه نورآباد ممسنی و مابقی در شیراز در این آزمون شرکت کردند.

درویشی، مدیر حوزه آزمون بخش بانوان نیز بیان کرد: امروز سه آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران، آزمون استخدامی نیروی قرارداری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر دانشیاران قبل از سال ٩٢ سازمان نهضت سواد آموزی به صورت همزمان برگزاری شد.

مدیر حوزه آزمون بخش بانوان از تلاش جهاددانشگاهی فارس به دلیل رعایت تمام پروتکل‌های اعلامی بهداشتی به ویژه رعایت دو برابری فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

انتهای پیام 


10611498
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است