بین‌الملل 22:39 - 16 مهر 1394
گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری جدید از اعدام 3 مسیحی در سوریه و همزمان با عید قربان خبر داد

صراط: تروریست‌های داعش سه آشوری را در شهر حسکه سوریه اعدام کرده‌اند.



پایگاه اینترنتی الیوم السابع مصر روز پنج شنبه گزارش داد: داعش با انتشار تصاویر ویدیویی جدید از اعدام سه آشوری در سوریه همزمان با عید قربان خبر داده است.



 بر اساس این گزارش، شبکه حقوق بشر آشوریان سوریه اعلام کرد این سه نفر سه ماه پیش توسط تروریست‌های داعش ربوده شده بودند.



اعدام گروگانهای آشوری توسط داعش +عکس



در تصاویر ویدئویی منتشر شده، دکتر «عبدالمسیح نویا» و «آشور ابراهام» از «تل جزیره» و «بسام میشائیل» از «تل شمیرام» با لباس‌های نارنجی رنگ دیده می‌شوند که تروریست‌های داعش از پشت به سمت سرهای آنها شلیک می‌کنند.



شبکه حقوق بشر آشوریان سوریه همچنین اعلام کرد 187 آشوری که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند، به وسیله داعش ربوده شده‌اند.



تاکنون بارها گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه تروریست‌های داعش پس از ربودن مسیحیان آشوری، برای آزادی آنان باج خواهی می‌کنند.



تروریست‌های داعش که بسیاری از آنان ابتدا در سال 2012 در اردن تحت آموزش‌ سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) قرار گرفتند در حال حاضر کنترل بخش‌های گسترده‌ای از عراق و سوریه را در اختیار دارند و در این مناطق جنایات هولناکی مرتکب شده‌اند که از جمله آن می‌توان به قتل عام مردم شیعه، سنی، کرد و مسیحی اشاره کرد.



منبع: پرس تی وی


7180229
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است