استانی 09:20 - 04 تیر 1397
‌سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: هرمزگان یکی از مقاصد مهم مسافران و گردشگران در تعطیلات زمستانی خواهد شد.

تعطیلات زمستانه می‌تواند اوج گردشگری را در هرمزگان ایجاد کند

به گزارش ایسنا، ‌اشکان مختاری در نشست تخصصی با فعالین گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانه اظهار کرد: صنعت گردشگری در اقتصاد جامعه نقش مهم و تأثیرگذاری دارد و سبب رونق اقتصادی جامعه می‌شود و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم به جایگاه اصلی در حوزه گردشگری دست‌ یابیم و پتانسیل‌های گردشگری هرمزگان را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه برای تعطیلات زمستانی برنامه‌هایی پیش‌بینی‌شده تا بتوان گردشگران بیشتری را به استان جذب کرد، افزود: جشنواره میراث ناملموس، برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تورهای تخصصی علمی، تورهای دریایی، برگزاری ورزش‌های هوایی ـ دریایی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل است.

مختاری با بیان اینکه تعطیلات زمستانی می‌تواند اوج گردشگری در استان ایجاد کند، تصریح کرد: با تمام قوا برای جذب گردشگر تلاش می‌کنیم و بر همین اساس تیم نظارتی منسجمی از سوی اداره کل تشکیل خواهد شد و بازرسی و نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری استان تشدید می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همفکری و ارائه راهکاری‌های مناسب از سوی فعالین حوزه گردشگری و فراهم آوردن تسهیلات، می‌توان زمینه خدمت‌رسانی مطلوب و موجبات رضایتمندی گردشگران را فراهم آورد.

به گزارش ایسنا، در پایان فعالین حوزه گردشگری در خصوص مشکلات و راهکارهای موجود طرح تعطیلات زمستانه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.



انتهای پیام


9821863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است