گوناگون 11:17 - 02 شهریور 1398

مهلت ارسال آثار به جشنواره علوم انسانی فارابی تمدید شد

 به گزارش خبرگزاری مهر، حسین میرزایی با اعلام تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی گفت: دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی به دلیل تماس‌های علاقمندان به ویژه ناشران، دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی برای ثبت و ارسال آثار، زمان ثبت آثار در سامانه را تا نیمه مهرماه تمدید و اعلام کرده است که این مدت قابل تمدید مجدد نیست.

وی ادامه داد: تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم‌انسـانی و اسـلامی، دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و ناشران تنها تا پایان دوشنبه پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند، آثار خود را شامل «کتاب پژوهشی»، «گـزارش نهایی پژوهش» «رساله دکتری» و «پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد» که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین ۱۳۹۵ تا پایان اسفند ۱۳۹۷) انجام شده است، در سایت جشنواره به نشانی (WWW.FARABIAWARD.IR)  ثبت کنند.

 رئیس دبیرخانه یازدهمین جشنوراه بین المللی فارابی افزود: آثار علمی در این جشنواره در پانزده گروه علمی «اخلاق، ادیان و عرفان»، «تاریخ، جغرافیا و باستان‌ شناسی»، «حقوق»، «زبان، ادبیات و زبان شناسی»، «علوم اجتماعی و علوم ارتباطات»، «علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی»،   «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم ورزشی»، «علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای»، «علوم قرآنی، تفسیر و حدیث»، «فقه و اصول»، «فلسفه، منطق و کلام»، «فناوری اطلاعات، اطلاع‌ رسانی و کتابداری»، «مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)»، «مطالعات هنر و زیبایی شناسی» و «مطالعات میان رشته‌ای» دریافت می‌شوند. بخش بین‌الملل جشنواره نیز آثار مربوط به حوزه ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی را دریافت می‌کند.

براساس این گزارش، جشنواره بین‌المللی فارابی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیسیون ملی یونسکو، آیسسکو، بنیاد ملی نخبگان و پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله برگزار می شود.


10217610
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است