اجتماعی 13:34 - 15 مهر 1394
جانشین فرمانده ناجا خبر داد
جانشین رئیس پلیس کشور گفت: ایران همچنین از طریق وزارت خارجه و پلیس اینترپل به دنبال شناسایی قصور احتمالی دولت سعودی در این حادثه است و نقطه نظرات خود را به این پلیس اعلام کرده‌ایم.

ایران از طریق اینترپل به دنبال شناسایی مقصران احتمالی فاجعه منا
به گزارش عرش نیوز ، سردار اسکندر مومنی در حاشیه ششمین نشست نیروی انتظامی با سفرا و کارداران کشورهای مستقر در ایران در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این نشست را تبادل تجارب، انتقال دانش پلیسی و همکاری‌های دوجانبه به منظور مبارزه با پولشویی، قاچاق و جرائم سایبری عنوان کرد و اظهار داشت: ایران در این نشست آمادگی خود را برای انتقال تجارب خود در حوزه‌های مقابله با قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و جرائم سایبری اعلام کرد و معاون وزیر خارجه نیز صراحتا از آمادگی کامل ایران برای انعقاد موافقت‌نامه‌های بین‌المللی پلیسی خبر داد.



وی با اشاره به موضعگیری نیروی انتظامی در قبال حادثه منا گفت: نیروی انتظامی اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به منظور همکاری در برگزاری مراسم حج سال آینده ارائه داده است و به صورت رسمی پیگیر این موضوع خواهد بود.



مومنی با بیان اینکه نیروی انتظامی تمهیدات لازم برای تشییع پیکر جانباختگان منا را اندیشیده است، افزود: علاوه بر این موارد پلیس و مرکز تشخیص هویت نیروی انتظامی به منظور شناسایی اجساد قربانیان این حادثه وارد موضوع شدند و با تمام امکانات خود اقدام به اخذ آزمایشات ژنتیکی برای شناسایی اجساد این قربانیان انجام می‌دهند.



جانشین رئیس پلیس کشور تاکید کرد: ایران همچنین از طریق وزارت خارجه و پلیس اینترپل به دنبال شناسایی قصور احتمالی دولت سعودی در این حادثه است و نقطه نظرات خود را به این پلیس اعلام کرده‌ایم.



مومنی در پایان جرائم مرتبط با اتباع را کنترل شده معرفی کرد و گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی بر اتباع خارجی مستقر در ایران کنترل جرائم این اتباع انجام شده و در صورت وقوع هر جرمی از سوی این افراد، دریغ از هوشیاری نیروی انتظامی و پلیس شده و در کمترین زمان ممکن جرائم رخ داده را کشف می‌کنند.

7173234
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است