اجتماعی 03:37 - 07 مرداد 1393
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر ضرورت شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای با مدل نیازسنجی از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح کشور تاکید کرد.

 پوراندخت نیرومند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع که کارآموزان پس از طی دوره‌های آموزشی جذب محیط‌های کسب و کار شوند ضروری است تا نسبت به شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای در سطح کشور برای نیازسنجی به منظور ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار اقدامات لازم صورت گیرد.



وی درادامه تصریح کرد: انجام نیازسنجی در مناطق مختلف و ارتقای توانمندی‌های افراد در هر منطقه شاهد کاهش بیکاری و ورود افراد به بازار کار مطلوب و مورد نیاز خواهیم بود که این امر خود به بهبود بهره‌وری و رونق اقتصادی در سطح کشور هم کمک خواهد کرد.



معاون آموزش‌ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در پایان با اشاره به بازدید اخیر خود از کارگاه آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: باتوجه به چالش‌های مربوط به بحران آب در کشور ضرورت فراگیر کردن آموزش‌های این بخش را برای تمامی افراد جامعه مهم است و باید نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی اهتمام بیشتری کرد.



انتهای‌پیام/ 


4351078
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است