استانی 12:37 - 10 اسفند 1399
ایسنا/مرکزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف 4 تن نهاده دامی قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.

توقیف 4 تن نهاده دامی قاچاق در استان مرکزی

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ "محمد عقیل سلگی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح مقابله با معضل قاچاق کالا و ارتقاء روزافزون امنیت اجتماعی شهروندان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی از تردد دو دستگاه کامیون خاور حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک با خبر شدند.

 وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، سرانجام هر دو کامیون حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف شدند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 4 تن نهاده دامی قاچاق در بازرسی از خودروهای توقیفی گفت: در ازریابی انجام شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ارزش محموله های کشف شده 640 میلیون ریال تعیین شد.

 سرهنگ سلگی در پایان با اشاره به اینکه این محموله های قاچاق از یکی از استان های جنوبی به سوی استان تهران بارگیری شده و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده اند، افزود: 2 متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام


10970461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است