ورزشی 09:45 - 08 خرداد 1394
رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با بیان اینکه مدارک اخذ شده در مرکز علمی‌کاربردی این فدراسیون مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گفت: ارتقاء بار علمی ورزشکاران این رشته، از اولویت‌های اصلی فدراسیون است.

رئیس فدراسیون هنرهای رزمی: ارتقاء بار علمی ورزشکاران اولویت فدراسیون است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، رضا حیدری در مجمع سالیانه هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان با تأکید بر اینکه راه‌اندازی مرکز علمی‌کاربردی این فدراسیون باید منتج به افزایش بار علمی ورزشکاران فعال در این رشته شود، افزود: تعامل خوب این فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان و زیرمجوعه‌های آن جزو اولویت‌های فدراسیون بوده و راه‌اندازی مرکز علمی‌کاربردی نیز به واسطه همین تعامل محقق خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در صدد اعزام ورزشکاران خود به رقابت‌های جهانی است، تصریح کرد: با وجود اینکه برخی‌ها فعالیت‌های چشم‌گیر این فدراسیون را برنمی‌تابند، اما با این حال برنامه‌های توسعه‌ای این فدراسیون به قوت خود باقی است و سعی داریم ورزشکاران خود را برای کسب تجارب بیشتر به رقابت‌های جهانی اعزام کنیم، چرا که هدف اصلی ما از این اعزام‌ها و حضور در میادین جهانی، ثبت رزم ملی ایران در مجامع جهانی است.

حیدری با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در بخش قهرمانی خلاصه نشده و در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی نیز کارهای ارزشمندی صورت گرفته است، اظهار کرد: بی‌تردید، ورزش به عنوان یکی از ابزارهای موفق در امر پیشیگری از بزه و جرم در جامعه امروزی به‌شمار می‌رود که این موضوع در همه دنیا مطرح است، لذا باید اخلاق و خصلت پهلوانی در ورزش توسعه یابد که در این راستا جامعه کونگ‌فو و هنرهای رزمی ایران پیش‌قدم خواهد بود.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی از زنجان به عنوان یکی از قطب‌های مهم این رشته در سطح کشور یاد کرد و گفت: خوشبختانه استان زنجان در امر توسعه ورزش کونگ‌فو و هنرهای رزمی با کارهایی که انجام داده، جزو استان‌های موفق در سطح کشور بوده است، این در حالی است که فعالان این عرصه در استان زنجان نه تنها در بخش قهرمانی، بلکه در سایر ابعاد از جمله پهلوانی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی این رشته اقدامات شایانی انجام داده‌اند که هیچ‌گاه از سوی فدراسیون نادیده گرفته نخواهد شد.

انتهای پیام


6463549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: توقع از کشتی‌گیران ما در مسابقات المپیک باید یک نشان طلا باشد و نباید به آنها فشار بیاوریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین امروز ۲ مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است