استانی 15:40 - 11 شهریور 1393
فرمانده بسیج اصناف شاهرود:
فرمانده بسیج اصناف الهادی شاهرود گفت: نسل جوان امروز عاشق و علاقه‌مند به فرهنگ و سیره شهداست و باید این نسل تشنه را با این راه آشنا کرد.

امروز نسل جوان تشنه فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، یحیی حسینی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید قربان‌علی خانی در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان و باهنر با بیان اینکه راه شهدا سبب تعالی و رشد جامعه اسلامی می‌شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا تاکنون به رشد و بالندگی خود ادامه داده و از این پس نیز ادامه خواهد داد.

وی افزود: خون شهدا حافظ این انقلاب و نظام اسلامی است و ما باید قدردان این خون‌ها باشیم و نگذاریم این خون‌ها پایمال شود و حق و ارزش آنها در جامعه حفظ نشود.

حسینی خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن امروز بیشتر از گذشته است؛ اما فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌های مقابل با این تهاجم خاموش است که دشمنان نیز به آن اذعان دارند و تلاش می‌کند این راه را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: حضور ما در منزل شهید لبیکی است به شهید و خانواده او که ما هستیم و راه شهید را ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد.

فرمانده بسیج اصناف الهادی شاهرود تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حرف میسر نمی‌شود و باید همه ما عملاً از راه و روش شهدا درس گرفته و آن را در جامعه با رفتار خود ترویج کنیم.

وی افزود: نسل جوان امروز ما عاشق و علاقه‌مند به شهداست و باید این نسل تشنه فرهنگ شهدا را با این راه آشنا و از این طریق بیمه کرد تا در گرداب توطئه‌های دشمنان قرار نگیرد.

در این دیدار، مادر و خواهر شهید قربانعلی خانی خاطراتی از شهید بیان کردند و بر ادامه دادن راه شهید تأکید کردند.

در این دیدار که شورای پایگاه قمر بنی هاشم صنف آرایشگران مردانه حضور داشتند لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

لازم به ذکر است؛ شهید قربانعلی خانی متولد 1343 شاهرود است که در مرداد ماه 1362 در حالی که دانش‌آموز هنرستان شهید باهنر بود در سن 19 سالگی در عملیات والفجر 3 در منطقه مهران شربت شهادت نوشید و در گلزار شهدا منطقه باغزندان شاهرود آرام گرفت.


4629461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است