سیاسی 17:42 - 25 تیر 1398
رئیس کل دادگستری هرمزگان:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با هرگونه کم کاری که موجب تضییع حقوق مردم شود برخورد خواهد شد.

با هرگونه کم کاری برخورد خواهد شد

به گزارش ایسنا، علی صالحی در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان جاسک، اظهار کرد: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است با اعتلای اخلاق مداری و سرلوحه قراردادن تکریم ارباب رجوع، ضمن تأمین امکانات لازم در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مراجعین، گام های مؤثری را در جهت رضایتمندی مردم بردارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: بهبود وضعیت خدمت رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحدهای قضایی نیز به عنوان گامی موثر در جهت تحقق عدالت آسان و تکریم ارباب رجوع در زمره مهمترین اهداف و برنامه‌های دادگستری کل استان هرمزگان قرار دارد.

صالحی با تأکید بر این مطلب که همه مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی باید با وجود برخی نواقص و کاستی ها به مجاهدت و تلاش انقلابی اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: کارکنان و کارگزاران که سرمایه های کشور هستند باید مراقب باشند که فریب زر و زیور دنیا را نخورند و با کم کاری و عدم مسئولیت پذیری مردم را نسبت به نظام بدبین نکنند.

وی با تأکید بر اینکه با هرگونه فساد و کم کاری که موجب تضییع حقوق مردم شود برخورد خواهد شد، ضرورت نظارت مستمر همه مسؤولین بر مجموعه های تحت امر خود را یادآور شد.

این مقام قضایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: عزم خود را جهت مقابله با قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته آن جزم کرده ایم و با تشکیل دبیرخانه پرونده های مهم در دستگاه قضایی، تمامی پرونده های حوزه قاچاق به دقت رصد می شوند و از بدو تشکیل تا صدور حکم مورد نظارت مدیریت ارشد دادگستری استان قرار خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از بازداشتگاه جاسک نیز بازدید و با حضور در اندرزگاه این مجموعه از نزدیک با مددجویان گفتگو کرد.

علی صالحی با تأکید بر لزوم بازدید منظم مسئولین قضایی از زندان ها و بازداشتگاه ها، اظهار کرد: حضور در جمع مددجویان، علاوه بر رسیدگی سریع تر به مشکلات احتمالی، سبب کاهش فشارهای روحی و روانی آنان نیز می شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه روند سرکشی از حوزه های قضایی شرق هرمزگان از دادگستری شهرستان سیریک بازدید و با رئیس، قضات، کارکنان و مراجعین این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

صالحی در جریان این بازدید اظهار کرد: رؤسا و مسئولین حوزه های قضایی باید در محل خدمت خود مستقر باشند و امکان خدمت رسانی شبانه روزی به مردم را فراهم سازند.

وی با بیان این مطلب که دستگاه قضایی حامی نیروهای انتظامی و ضابطین است، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه قانون شکنی با متمردین نسبت به نیروی انتظامی، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان سرکشی از حوزه‌های قضایی شرق استان که دو روز به طول انجامید، از دادگستری شهرستان های میناب و رودان و بخش رودخانه نیز بازدید کرد و ضمن مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف، از سوی مسئولین مربوطه در جریان نحوه رسیدگی و آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفت.



انتهای پیام


10179437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر محرابیان گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است