استانی 08:19 - 26 خرداد 1398

رفع محرومیت از شهرستان آوج در اولویت فرمانداری قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله علیرضایی شنبه شب در مراسم تکریم از فرماندار سابق شهرستان آوج که در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهارداشت: مهمترین رسالت مردم در شرایط کنونی خدمت به مردم و حل مشکلات آنهاست و همه وظیفه داریم با صداقت و شفافیت فضایی را برای حضور همه دلسوزان به نظام برای خدمت رسانی به مردم فراهم کنیم.

فرماندار جدید شهرستان آوج بیان کرد: احساس امنیت شاید از خود امنیت مهمتر باشد لذا تلاش خواهیم کردضمن پاسخگویی به مردم فضایی آرام را برای همه گروهها و منتقدان و دلسوزان مهیا کنیم تا همه بتوانند مسائل خود را بدون نگرانی مطرح کنند.

وی گفت: فرماندار مجری سیاست های دولت است و ما هم تلاش می کنیم در دوره مدیریت جدید بتوانیم با استفاده از ایده ها و دیدگاه و پیشنهاد صاحب نظران فضایی توام با صمیمیت و آرامش را برای طرح مسائل و حل مشکلات مهیا کنیم.

علیرضایی تصریح کرد: شهرستان آوج با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی همچنان از محرومیت در رنج است لذا همه ما رسالت سنگینی داریم تا با تلاش شبانه روزی برای رفع این محرومیت اقدام کنیم.

فرماندار آوج یادآورشد: تا زمانی که محرومیت در این شهرستان وجود دارد با مدیران پشت میز نشین نمی توان کاری کرد و ما در این وضعیت به مدیرانی دلسوز، کارآمد، میدانی و شجاع نیاز داریم که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند و تا این مشکلات برطرف نشده نباید خواب آرام کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان آوج مانند یک جزیره بدون امکانات و حتی رسانه ای است که امیدواریم بتوانیم این نیاز را برطرف کرده و خلاء اطلاع رسانی را جبران کنیم.

علیرضایی اظهارداشت: توجه به توسعه صنعتی و کشاورزی، تقویت گردشگری، معدن و جذب سرمایه گذار از مسائلی است که در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با کمک همه دلسوزان و امام جمعه محترم امیدواریم بتوانیم ضمن زدودن غبالر مظلومیت و محرومیت از شهرستان آوج بتوانیم خدمتگزار خوبی برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم نجیب این شهرستان باشیم.


10150521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است