گوناگون 22:38 - 04 آذر 1394
نیروی هوایی روسیه در سوریه از این پس توسط قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه موشکی دفاع هوایی محافظت خواهند شد؛ زمانی که سامانه‌های اس 400 در پایگاه هوایی حمیمیم مستقر شوند.

بهترین‌سامانه‌ موشکی‌جهان در اختیار سوریه، به لطف‌ ترکیه/ منطقه پرواز ممنوع روسی بر فراز سوریه

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیوز، نیروی هوایی روسیه در سوریه از این پس توسط قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه موشکی دفاع هوایی محافظت خواهند شد؛ زمانی که سامانه‌های اس 400 در پایگاه هوایی حمیمیم مستقر شوند.

 

 

روز چهارشنبه (امروز) وزارت دفاع روسیه اعلام کرد درپی هدف قرار گرفتن جنگنده سوخو24 توسط ارتش ترکیه، سامانه‌های موشکی اس 400 در پایگاه هوایی سوریه استقرار خواهد یافت و با هرگونه تهدید هوایی به شدت برخورد خواهد کرد.

 

 

مارک اسلبودا تحلیلگر امنیتی و تفنگدار بازنشسته آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری روسی اسپوتنیک (sputniknews) تاکید کرد با این اقدام سوریه جامع‌ترین سامانه دفاع موشکی دنیا را خواهد داشت.

 

 

اسلبودا با بیان اینکه این سامانه‌ها، نسخه فوق‌العاده بهبود یافته سامانه‌های اس 300 هستند؛ افزود: «اس 400 در پایان دوره شوروی به دنیا آمد ولی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در آن داده شده است.»

 

 

وی همچنین تصریح کرد که بسیاری از کارشناسان این سامانه‌های دفاع موشکی را قوی‌ترین و دارای پیشرفته‌ترین فناوری می‌دانند که استقرار آنها در سوریه پیام مهمی را دربر دارد: «به زودی در تمام آسمان سوریه منطقه پرواز ممنوع روسی ایجاد خواهد شد.»

 

 

 

507


7430451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است