استانی 02:55 - 07 مرداد 1393
شهردار جیرفت:
شهردار جیرفت گفت: نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است که راهنمایی و رانندگی شهرستان باید این مهم را در صدر امورات خود قرار دهد.

نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امان‌الله مختاری شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت با رئیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان اظهار داشت: هر چه پلیس در جامعه اقتدار داشته باشد، امنیت آن جامعه بالاتر است.

وی تصریح کرد: در شهرستان جیرفت بیش از 400 کامیون و سایر ماشین‌های سنگین وجود دارد اما آزمون گواهینامه پایه یک در مرکز استان برگزار می‌شود.

مختاری عنوان کرد: در این میان برخی افراد از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و بازار سیاه راه انداخته‌اند که این موضوع باید پیگیری شود تا این آزمون‌ها در شهرستان جیرفت نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه برخی پارکینگ‌های خودروها سفارشی شده‌اند و باید در راستای آسایش مردم پارکینگ خودروها در محدوده شهر باشد، افزود: مدت زمان نگهداری خودروها در پارکینگ هم باید طوری باشد که کار مردم سریع‌تر انجام شود و بیهوده خودرو در این محل‌ها نگهداری نشود.

وی با بیان اینکه نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است که راهنمایی و رانندگی شهرستان باید این مهم را در صدر امورات خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: ساعات انجام خاکبرداری در سطح شهر هم باید در ساعت‌های مشخصی باشد تا برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.

شهردار جیرفت گفت: باید توجه به راه‌اندازی یک مرکز پلیس+10 دیگر در شهرستان جیرفت پیگیری شود که شماره‌گذاری در شهرستان سریعتر انجام شود.

مختاری بیان داشت: برای راه‌اندازی پارک ترافیک در جیرفت هزینه شد اما امروز هیچ استفاده‌ای از این پارک نمی‌شود که نیاز است مهدکودک‌ها و دبستان‌ها از این پارک استفاده کنند تا توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از کودکی در افراد نهادینه شود.

شهردار جیرفت گفت: راهنمایی و رانندگی در هفته نیروی انتظامی قوی ظاهر شود و در این راستا ما هم هر کمکی که نیاز باشد انجام می‌دهیم. بیان اهمیت کار پلیس راهنمایی و رانندگی در فرهنگسازی نقش مهمی دارد.


4351050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است