گوناگون 17:29 - 10 خرداد 1399
انتشارات خیلی سبز اولین کتاب خود را در سال ۱۳۸۱ منتشرکرد و سال ۱۳۸۷ نام خیلی سبز برای آن انتخاب شد. خیلی سبز از همان ابتدا خیلی متفاوت بود و همچنان هم هست. از ادبیات کتاب‌های انتشارات خیلی سبز گرفته تا طرح روی جلدهای آن و نوع نگاه آن به آموزش بیانگر نگاه فانتزی این انتشارات به آموزش است.

آشنایی با انتشارات خیلی سبز و انواع کتاب های آن-شماره ۲ 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چی بخونم، کلمات عجیب و غریب در کتاب های خیلی سبز جایی ندارند و اکثرا خودمانی و حتی در بعضی موارد محاوره‌ای نوشته شده‌اند. خیلی سبز با کتاب‌های زیست‌ش، خیلی سبز شد ولی بعد از آن ریاضی تجربی، دیفرانسیل، گسسته، عربی اش در نظام قدیم شاهکار کرد و سری در میان سرها شد و اصطلاحا بازار را گرفت. لیست کتاب‌های خیلی سبز شامل چند سری کتاب است که حتما نام بعضی از آنها مثل ماجراهای من و درسام، فصل آزمون، آموزش شگفت انگیز را شنیده‌اید. در ادامه می‌خواهیم درباره هر یک این سری‌ها آشنایی مختصری پیدا کنیم تا در خرید کتاب‌های خیلی سبز دچار خطا نشویم و کتابی را انتخاب کنیم که تمام نیازهای ما را برطرف می‌کند. برای یک تحقیق کامل، می‌توانید تحلیل و بررسی کتاب‌های خیلی سبز را در چی بخونم بخوانید و از همین طریق برای خرید کتاب های خیلی سبز اقدام کنید. چی بخونم یک بانک کتاب واقعی است پر از اطلاعات بدرد بخور درباره کتاب‌های کمک درسی.

کتاب‌های ماجراهای من ودرسام برای ۲۰ گرفتن خیلی سبز

در آزمون‌های تشریحی (امتحان نهایی) تألیف شده‌اند و معمولاً دارای یک درس‌نامه جمع‌وجور و نسبتاً خلاصه و در نهایت تعداد زیادی تمرین تشریحی هستند که به شکل میکرو طبقه‌بندی بعد از هر موضوع مرتب‌ شده‌اند. معمولاً تعداد انگشت‌شماری تست هم دارند؛ یعنی اگر هدف موفقیت در آزمون های تشریحی را دارید خرید کتاب‌های ماجراهای من و درسام خیلی سبز برای شما مناسب است.

کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز 

کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز همان‌طور که از اسمشان پیداست، جزوه‌ای خلاصه است که ضمن آن تست‌های چند سال اخیر آزمون های سراسری در آن حل‌ شده است. ایام جمع‌بندی، زمان مناسبی برای استفاده از این کتاب‌هاست. در واقع انتشارات خیلی سبز با این سری از کتاب‌هایش کار خلاصه‌نویسی را برای دانش‌آموزان انجام داده و خواننده با خرید کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز خیالش از خلاصه نویسی آسوده می‌شود. این کتاب‌ها در قطع جیبی هستند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را همه‌جا همراه داشت.

کتاب‌های آموزش شگفت‌انگیز خیلی سبز 

این سری از کتاب‌ها دقیقا مشابه رقیبانی که برای آن ذکر کردیم سه هدف آموزش، آمادگی برای امتحانات تشریحی و آمادگی برای آزمون تستی را با هم دارند. برای فصل‌های مختلف هر کتاب، ابتدا درس‌نامه‌هایی مفصل وجود دارند که معمولاً سؤال تشریحی و تستی هم در آن حل‌ شده است. این درس‌نامه‌ها با این رویکرد نوشته‌ شده‌اند که خواننده را از معلم بی‌نیاز کنند. بعد از درس‌نامه هر فصل، تعدادی سؤال تشریحی و سپس تست‌های مرتبط با آن فصل را خواهید دید. البته معمولاً هر فصل خود به چند درس تقسیم‌ شده است. در کل کتاب‌های آموزش شگفت‌انگیز خیلی سبز کتاب‌هایی با آموزش عمیق، مفهومی و اقتصادی هستند، چرا که با خرید کتاب‌های شگفت‌انگیز خیلی سبز از خرید چند کتاب بی‌نیاز می‌شوند.

کتاب های موضوعی خیلی سبز

کتاب‌های موضوعی خیلی سبز در واقع ادامه سیر تکاملی کتاب‌های هفت‌خان ادبیات هستند. ناشرین معمولاً کتاب‌های موضوعی را با عنوان‌های ادبیاتی آن شروع می‌کنند. کتاب‌های موضوعی خیلی سبز مثل آیات و روایات دین وزندگی، حفظیات شیمی، ریدینگ و کلوز تست انگلیسی، ترجمه و لغات عربی و ... البته ایده جدیدی ندارند، ولی در زمره خودشان با کیفیت هستند. با عنایت به سؤالات آزمون‌های سال‌های اخیر، اهمیت موضوعی کار کردن (بخصوص در دروس عمومی) بر هیچ‌کس پوشیده نیست. خرید کتاب‌های موضوعی خیلی سبز و مطالعه مستمر آنها همچون آیات و روایات دین و زندگی و یا استفاده از آن برای مرور روزهای پایانی قبل از آزمون‌های جامع تستی، بسیار مفید است. شاید مطالعه پیوسته موضوعات یک درس (مثلاً اینکه آیات دین وزندگی را در خلال درس بخوانیم) درس خواندن را شیرین‌تر و قابل‌ تحمل‌تر بکند.

کتاب‌های تیزهوشان (پیشتاز) خیلی سبز 

کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز هم به شکل تک‌درس و هم به شکل جامع برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول چاپ‌ شده‌اند. این کتاب‌ها درس‌نامه‌های خوب و مفصلی دارند و در درس‌نامه‌ها تست‌های متنوع گنجانده‌ شده است. بعد از آن تست‌ها معمولاً مرتب چیده شده‌اند، طوری که روند آموزشی خاصی را مدنظر دارد؛ یعنی مؤلف تلاش کرده که با ترتیب تست‌ها ذهن خواننده را طبقه‌بندی بکند. در تست‌های این کتاب‌ها از سؤالات آزمون‌های داخلی مثل استعدادهای درخشان، انرژی اتمی و همچنین آزمون‌های خارجی مثل مسابقات ریاضی آمریکا، آفریقای جنوبی، تیمز، کانگورو و … بهره گرفته‌ شده است؛ بنابراین کسانی که دغدغه قبولی در مدارس برتر و عبور از آزمون‌های ورودی را دارند می‌توانند با خرید کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز خود را آماده کنند.

کتاب‌های خوش‌خطی خیلی سبز

کتاب‌های خوش‌خطی برای رهایی از خرچنگ‌ها و قورباغه‌هاست. این شعار کتاب‌های خوش‌خطی خیلی سبز است. این کتاب‌ها برای مقطع ابتدایی چاپ‌شده و برای هر پایه متناسب با سطح آن، سرمشق‌هایی برای تمرین خوش‌خطی با خودکار یا مداد ارائه‌شده است. با توجه به این‌که خیلی از مطالب کتاب‌های درسی احتمالاً بعدها بدردمان نمی‌خورد! تمرین‌های این کتاب‌ها تا آخر عمر بدردمان خواهد خورد… در وانفسای بدخطی، خرید کتاب های خوش خطی خیلی سبز ایده خوبی است، بخصوص برای دکترهای آینده!

انتهای رپرتاژ آگهی


10553199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است