ورزشی 05:24 - 04 خرداد 1394
دروازه‌بان تیم پرسپولیس می‌گوید تیمش می‌تواند با زدن یک گل کار الهلال را تمام کند.

سوشا مکانی: از این خوان رد بشویم می‌توانیم فینالیست شویم

سوشا مکانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: فکر می‌کنم یک بازی بی‌نظیر در چند سال اخیر را پیش رو داشته باشیم. ما بازی خیلی مهمی را باید انجام بدهیم زیرا این بازی از نظر حیثیتی هم برای ما مهم است. این بازی هم از بعد ورزشی و هم از بعد سیاسی فوق‌العاده اهمیت دارد. ما فقط به بعد ورزشی نگاه می‌کنیم و باید الهلال را شکست بدهیم.

وی افزود: تیم ملی عربستان مانند تیم‌های باشگاهی این کشور همیشه رقیب سنتی ما بوده است، بنابراین بازی ایران مقابل عربستانی‌ها همیشه برای ما حائز اهمیت بوده است. این بازی هم بازی‌ای است که باید حتما نتیجه لازم را بگیریم و نتیجه به گونه‌ای نشود که زحماتی که در بازی رفت کشیدیم از بین برود. امیدوارم که نتیجه‌ای که رقم می‌خورد باعث صعود پرسپولیس شود.

او اضافه کرد: من مطمئن هستم وقتی به دور بعد صعود کنیم تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، از تیم الهلال قوی‌تر نیستند. اگر بتوانیم از این خوان رد بشویم می‌توانیم حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

مکانی در ادامه درباره عملکرد خودش در دیدار رفت مقابل الهلال اظهار کرد: شرایط باز‌ی‌های حذفی با بازی‌هایی که در دور گروهی انجام می‌شود متفاوت است. شاید در بازی‌های حذفی اگر باهوش بازی نکنیم و نتوانیم از کوچک‌ترین موقعیت استفاده کنیم تیم حریف از فرصت‌ها استفاده می‌کند و به تیمتان ضربه می‌زند. تیم‌هایی در دور حذفی می‌توانند موفق باشند که از کمترین حملات‌شان بیشترین نتیجه را بگیرند. من نمی‌خواهم درباره عملکرد خودم در دیدار رفت صحبت کنم اما در دفاع تیمی در بازی رفت توانستیم عملکرد موفقی داشته باشیم و همین که گلی را دریافت نکردیم این امید را داریم که با به ثمر رساندن گل در خانه حریف کار را برای تیم عربستانی به مراتب سخت‌تر کنیم. ما این فرصت را داریم که از فرصت‌هایمان در زمین حریف استفاده کنیم و با زدن گل کاری کنیم تیم الهلال به سمت دروازه ما هجوم بیاورد تا ما از ضد حملات استفاده کنیم و باز هم دروازه آن‌ها را باز کنیم. ما باید از فرصت‌هایمان در عربستان استفاده کنیم. فکر می‌کنم با زدن گل کار الهلال تمام می‌شود.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: همه بچه‌ها برای موفقیت تیم تلاش کردند و ما توانستیم نتیجه‌ای را رقم بزنیم که برایمان ارزشمند است. مطمئن باشید در دیدار برگشت چون تکلیف‌مان مشخص است و می‌دانیم چه کار باید بکنیم طوری بازی می‌کنیم که با کسب نتیجه از زمین مسابقه خارج شویم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه را چگونه پیش‌بینی می‌کند گفت:‌ فکر می‌کنم نتیجه طوری رقم بخورد که پرسپولیس از این مرحله صعود کند.

انتهای پیام


6437172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است