علمی فناوری 15:40 - 15 خرداد 1399
سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از ابلاغ تقویم دوره‌های آموزشی بالندگی حرفه‌ای این دانشگاه در بهار و تابستان سال جاری به استان ها خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی بالندگی حرفه‌ای در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایسنا، رضا کچوئیان، سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، نیرو و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، دوره های بالندگی حرفه ای را اصلی ترین عامل کارآمدی و موفقیت سازمان معرفی کرد و گفت: منابع انسانی در نظام آموزش عالی کشور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که ماهیت کار در این سیستم متفاوت با سایر سازمان ها است.

وی پیشتاز بودن سازمان در امور کاری خود را نتیجه برخورداری از نیروی انسانی متخصص، خلاق و دارای انگیزه دانست و گفت: بهره مندی کارکنان از آموزش های تخصصی روز، توسعه و شکوفایی سازمان را به همراه دارد.

کچوئیان با اشاره به انفجار اطلاعات در عصر حاضر، مدیریت بر فرایند افزایش ظرفیت و توان علمی کارکنان، حمایت از برنامه های بهبود آموزش و یادگیری کارکنان، ارتقاء و توسعه نظام پیشنهادها و استفاده از آن ها در راستای بهبود عملکرد سازمان و تلاش مستمر برای افزایش مهارت های حرفه ای و شغلی خود را از اولویت های مهم برنامه عملیاتی دانشگاه برشمرد.

سرپرست ارزیابی، نظارت و تضمین کیفیت منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، یکی از ویژگی های بارز سازمان های یادگیرنده و دانش محور را استقرار نظام پویا و مستمر یادگیری و به روزرسانی علوم آموزشی مبتنی بر مبانی توسعه برای اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد و گفت: هر فرد در سازمان برای رویارویی با تغییرات دنیای مدرن باید به طور مداوم در حال یادگیری و بازآموزی باشد. چرا که میزان موفقیت سازمان منوط به توان دانش پژوهانی است که درگیر فرایند یادگیری همیشگی هستند.

کچوئیان، در ادامه از برگزاری کلاس های برخط و خودخوان برای استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در طول بهار و تابستان سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، فرصت های بالندگی حرفه ای در بهار و تابستان امسال به صورت برخط و محتوا محور برگزار خواهد شد. 

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به ابلاغ جدول زمانبندی شده به مدیریت امور استان ها و معاونت های سازمان مرکزی تصریح کرد: فرصت های بالندگی اعلام شده در راستای سرفصل های بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، جهش تولید و بهداشت و سلامت محیط کار برنامه ریزی و به مدیریت امور استان ها و معاونت های سازمان مرکزی ابلاغ شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی در تشریح عنوان، زمان و مدت ساعات دوره های بالندگی در نظر گرفته شده اظهار کرد: دوره های صعود چهل ساله به مدت 12 ساعت، 20 خرداد، مدیریت اقتصاد مقاومتی به مدت 6 ساعت، 7 مرداد و سرمایه اجتماعی و نظارت همگانی به مدت 6 ساعت، 4 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، 24 مرداد ماه را زمان برگزاری دوره مهارت های زندگی به مدت 4 ساعت و حقوق شهروندی به مدت 8 ساعت را 18 شهریور ماه اعلام کرد.

کچوئیان، زمان و ساعت برگزاری دوره های خلاقیت و نوآوری در سازمان، هوش سازمانی و مدیریت زمان را به ترتیب 21 مرداد به مدت 4 ساعت، 24 تیر ماه به مدت 6 ساعت و 10 تیر به مدت 4 ساعت ذکر کرد.

این مقام مسئول، همچنین دوره‌هایی با عنوان دورکاری به مدت 4 ساعت را 27 خرداد و فاصله گذاری اجتماعی و الزامات محیط کار در دانشگاه ها و مراکز آموزشی را به مدت 4 ساعت، 3 تیر ماه دانست.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در پایان با تاکید بر اجرای روش برگزاری آزمون ها به صورت خودخوان گفت: زمان ثبت نام هر دوره یک هفته قبل از برگزاری آزمون است.

انتهای پیام 


10560307
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروه جدیدی از ماهواره‌های «استارلینک» شرکت «اسپیس‌ایکس» قرار بود روز پنجشنبه ۲۸ مارس از کالیفرنیا پرتاب شوند، اما این پرتاب یک روز به تعویق افتاد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگران نانوحسگر زیست‌الکترونیکی ساختند که می‌تواند به صورت مستمر روی سلول‌های قلب نظارت داشته باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه جدید Grok از ۱۲۸ هزار توکن پشتیبانی می‌کند و عملکردش به GPT-4 نزدیک‌تر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بیدارشدن از خواب با دست‌های سفت یک مشکل نسبتا شایع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به‌زودی با یک قابلیت جدید می‌توانید میزان رم مصرفی مرورگر مایکروسافت اج را محدود کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برای اولین‌بار فیلمی از ربات انسان‌نما Unitree که بدون عملگرهای هیدرولیک پشتک می‌زند را مشاهده می‌کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پذیرش یک دانشجوی ایرانی در پردیس‌ها‌ی بین المللی به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است