استانی 10:12 - 07 اسفند 1398

جاده‌های استان سمنان لغزنده است/ رانندگان بااحتیاط برانند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تقی کبیری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی سمنان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار داشت: در بیشتر محورهای استان سمنان باران می‌بارد و جاده‌ها لغزنده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: رانندگان در این شرایط باید بااحتیاط برانند تا از بروز حادثه در سطح جاده‌ها جلوگیری شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه تمام محورهای استان باز است و محدودیتی در تردد خودروها نداریم، یادآور شد: تا این لحظه تصادفی در سطح جاده‌های استان گزارش نشده است.

کبیری با اشاره به اینکه در محور شهمیرزاد به فولاد محله شاهد بارش خفیف برف هستیم، بیان کرد: رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه سرعت مجاز و فاصله مطمئن با خودروی مقابل ازجمله مهم‌ترین نکاتی است که در این شرایط جوی باید رعایت شود، افزود: حفظ امنیت عموم مردم در طول سفر مهم‌ترین وظیفه پلیس‌راه است.


10414431
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است