استانی 12:14 - 23 مرداد 1399

لزوم تایید استحکام خاک برای ساخت مسکن فرهنگیان اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی با اشاره به اینکه اقدام ملی در شهرستان اسدآباد آغاز و اراضی طبق صورتجلسه به مسکن داده شده است، بیان کرد: طرح اقدام ملی که مدتی است در کشور کلید خورده در همدان متناسب با نیاز شهرستان‌ها و مرکز استان ثبت نام شده که در مرحله اول سه هزار نفر متقاضی و در بازگشایی مجدد ۱۶ هزار نفر و در مجموع ۱۹ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: در حال پالایش شرایط چهار گونه متأهل بودن، داشتن سابقه سکونت در همدان، نداشتن سابقه مالکیت و عدم استفاده از تسهیلات دولتی این ۱۹ هزار نفر هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد افزود: در شهرستان اسدآباد ۳۰ هکتار زمین در بالا دست شهرک یادگار برای ساخت مسکن‌های طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده که ۸ هکتار آن در صورت تأیید ساخت و داشتن استحکام کافی خاک در اولویت احداث قرار می‌گیرد.

حسینی گفت: وضعیت ۵۰۰ فرهنگی شهرستان اسدآباد که ۱۵ سال پیش برای شرکت تعاونی خود پول واریز کرده‌اند با کمک فرماندار بررسی می‌شود.


10665451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است