استانی 08:53 - 25 مرداد 1399
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان:
ایسنا/همدان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سازمان های مردم نهاد با محوریت دهیاران به قلب روستاهای همدان برده می شوندچراکه معتقدیم این سازمان ها می توانند کارهای زیادی در روستاها انجام دهند.

سمن‌ها به قلب روستاهای همدان برده می‌شوند

محرم روزبه در گفت‌وگو با ایسنا، خدمت به جوانان را افتخار اداره کل ورزش و جوانان دانست و اظهار کرد: تشکل ها یا سازمان های مردم نهاد در واقع سازمان های غیردولتی هستند که در راستای توسعه و ارتقای مشارکت جوانان به وجود آمدند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان مانند سایر ارگان های دارای تشکل به طور دائم در حال رصد این تشکل ها است، افزود: هم اینک در استان همدان ۱۳۶ سازمان مردم نهاد فعال در ۱۲ حوزه مختلف مانند هنری، علمی، مهدویت، خانواده، محیط زیست و گردشگری، اعتقادی، کارآفرینی، فضای مجازی، خیریه، آسیب های اجتماعی و حقوق شهروندی ثبت شده و دارای اعتبارنامه کشوری هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان یکی از دیدگاه های مثبت و نقاط قوت سازمان های مردم نهاد را تقویت مثبت اندیشی نسبت به جوانان معرفی کرد و یادآور شد: سازمان های مردم نهاد مانند پلی عمل می کنند که افزایش مشارکت جوانان در بخش های مختلف را فراهم کرده و آنها را سرمایه های اجتماعی کشور می دانند.

وی فعالیت سازمان های مردم نهاد را فرصتی برای جوانان برشمرد و بیان کرد: سازمان های مردم نهاد پلی بین مردم و دولت هستند و تلاش می کنند تا رفاه اجتماعی را برای مردم به وجود آورند همچنین این سازمان ها در بخش هایی که دولت کمتر به آنها وارد می شود به طور جدی ورود پیدا می کنند.

روزبه مطرح کرد: دولت و به ویژه ادارات گارد بسته ای نسبت به جوانان دارند که لازم است این گارد را باز کرده و امور را به جوانان بسپارند و مطمئن باشند که جوانان کار را به بهترین نحو انجام می دهند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان در سال ۹۸ با ثبت ۳۱ سمن توانست به صورت ۱۵۵ درصدی تعهدات خود را محقق کند، اعلام کرد: تعهد اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در سال گذشته ثبت ۱۷ سمن بوده که به علت اشتیاق جوانان ۳۱ سمن به ثبت رسیده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد همدان در حال حرکت روبه جلو هستند، خاطرنشان کرد: طبق جلسه اداره کل ورزش و جوانان با استاندار همدان مصوب شد سازمان های مردم نهاد با محوریت دهیاران به قلب روستاهای همدان برده شود چراکه معتقدیم این سازمان ها می توانند کارهای زیادی در روستاها انجام دهند.

وی با بیان اینکه استان همدان یکی از سه استان برتر در حوزه سازمان های مردم نهاد است، گفت: سازمان های مردم نهاد نقاط قوت اداره کل ورزش و جوانان هستند و در تمامی شهرستان های همدان وجود دارند و خدمت می کنند و سمن های شهرستان ملایر به طور ویژه فعال هستند و اقدامات خوبی انجام می دهند.

انتهای پیام


10667057
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است