گوناگون 17:00 - 05 آذر 1393
دکتر میرزاده با صدور پیامی، ضمن تقدیر از اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، انتخاب دکتر فرهادی را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری تبریک گفت.

پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد به دکتر فرهادی

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، متن پیام به شرح زیر است:

"بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد فرهادی

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

با اهدای سلام و آرزوی بهروزی

لازم می­ دانم موفقیت جنابعالی را در جلب نظر و اعتماد ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سپردن سکان هدایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دستان امین، توانا و کارآمد شما تبریک عرض کنم.

بی گمان حضور جنابعالی که سابقه درخشانی در وزارتخانه ­های علوم و بهداشت داشته ­اید و همواره خردورزی و اعتدال­گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده ­اید، نویدبخش آینده ­ای پرامید و روشن برای دانشگاه و دانشگاهیان است.

از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز که با اعتماد خود به جنابعالی آرامش و ثبات را به وزارتخانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ها بازگرداندند، صمیمانه تشکر می­ کنم.

در مسیر پیش رو، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که سهم عمده کم ­نظیر و نقشی بی­ بدیل در توسعه و ارتقای فرهنگ و آموزش عالی دارد، همراه و همگام شما خواهد بود.

از جانب خود، اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان این دانشگاه توفیق روزافزونتان را در نیل به آرمان­ های بلند انقلاب اسلامی و حفاظت از منزلت رفیع جامعه علمی کشور و آراستن ساحت علم به فضایل اخلاقی، از درگاه احدیت آرزومندم.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"

انتهای پیام


5278606
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است