ورزشی 20:26 - 29 شهریور 1398
سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش در دفاع تیمی خوب عمل می‌کند اما در رسیدن به گل مشکل دارد.

دنیزلی: در گلزنی مشکل داریم/ بعد از پنالتی انصاری افت کردیم

به گزارش ایسنا، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درنشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر گل‌گهر بیان کرد: بازی کردن با چنین رقیبانی سخت است؛ چه مهمان باشیم چه میزبان چون دفاع تیمی را خوب انجام می‌دهند. از روزی که کارمان را آغاز کردیم در زمینه گل زدن مشکل داریم اما به این مشکل زیاد اهمیت ندادیم. ۴ هفته را پشت سرگذاشتیم. هفته پیش برابر ذوب‌آهن بد بازی کردیم. از تمام بازیکنانم راضی‌ هستم. در کل بازی حاکم بیشتر بازی ما بودیم.

او ادامه داد: مهم نیست که توپ دست ما باشد یا رقیب مهم این است که خوب موقعیت ایجاد کنیم. بعد از ضربه پنالتی به لحاظ روانی کمی افت کردیم. با این حال در این بازی اشتباهاتی هم داشتیم. اشتباه تیمی نداشتیم ولی اشتباهات فردی خیلی داشتیم. این رویه را حتما تغییر می‌دهیم. اشتباهات انفرادی اگر نزدیک به دروازه ما باشد خطر ایجاد می‌کند. ما دفاع تیمی را خوب انجام می‌هیم. در این راهی که می‌رویم هم بازی خوب و هم نتیجه خوب می‌خواهیم. باید بگویم که فضای بازی پرسپولیس و گل‌گهر فرق داشت. می‌خواهیم در این بازی‌ها هم هواداران تراکتور از ما حمایت کنند. در این هفته‌ها سعی می‌کنیم که ذهن‌مان آماده‌تر باشد و بهتر بازی کنیم. بیشتر مواقع بازی امروز خوب بودیم. از فردا برای بازی‌های آینده کارمان را شروع می‌کنیم.

او درباره هواداران تراکتور هم اظهار کرد: آن‌ها مجبورند که بلیت الکترونیکی بخرند و این ناشی از باشگاه نیست و تمام باشگاه‌های کشوری با این سیستم بلیت می‌فروشند.

دنیزلی درباره نحوه بازی تیمش هم، گفت: یک بازی از سه مرحله شروع، ادامه و پایان تشکیل می‌شود. همه بازیکنان را از نزدیک با همه خصوصیات شناختن کار سختی نیست. من بازیکنان کم تجربه و با تجربه‌ای در تیم دارم. اگر بازی را در دست نگیریم دچار مشکل می‌شویم.

سرمربی تراکتور ادامه داد:‌ بعد از گل اول بازی را رها نکردیم اما نتوانستیم از جناحین خوب کار کنیم. بعضی از سانترهای ما خوب بود اما باید موفقیت دفاع حریف را هم در نظر گرفت. البته حمله‌های دو به یک ما خوب بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او اضافه کرد: قضیه اخطارها را با همه بازیکنان در جریان گذاشته‌ایم. اگر به خاطر اعتراض‌های بی‌مورد کارت بگیرند جریمه سنگینی خواهند داشت اما کارت زردهایی که به خاطر موقعیت بازی گرفته می‌شود را قبول دارم.

دنیزلی بیان کرد: اشتباهات فردی را بیشتر بازیکنان با تجربه انجام دادند. اشتباهات انفرادی بیشتر به خاطر اعتماد نفس بالاست. بعضی مواقع این اعتماد به نفس بالا به ضرر تیم می‌شود. این صحبت‌هایی  است که با بازیکنان در میان می‌گذارم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: پنالتی‌زن تیم ما مشخص است. اگر دژاگه در زمین باشد او پنالتی می‌زند. فورچونه دومین پنالتی‌زن ما است اما او در آن لحظه مصدومیت داشت. انصاری هم با مشورت کاپیتان‌مان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت.

او اضافه کرد: سالیان سال خودم یک فوتبالیست هجومی بودم. زیبایی فوتبال در گل زدن است و تماشاگران می‌خواهند گل ببینند. مهم است که که تیم گل نخورد اما اگر امروز بازی ۴ بر ۳ برده بودیم لذت بیشتری می‌بردم. برای قهرمان شدن در لیگ ایران ۲.۱ امتیاز نیاز داریم. فعلا میانگین امتیاز ما ۲ است. به نقطه نظرات توجه می‌کنیم.

انتهای پیام


10242588
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است