استانی 08:56 - 11 خرداد 1399
اسکیت بازان استان مرکزی بخوانند:
ایسنا/مرکزی سوم خردادماه سال 86 بود که انتظار ورزش دوستان استان مرکزی برای برخورداری از یک استادیوم آبرومند به پایان رسید چراکه با حضور رییس سازمان تربیت بدنی و جمعی از مقامات استانی و کشوری، استادیوم 15 هزار نفری اراک افتتاح شد، اما افتتاح نیمه کاره این استادیوم شیرینی افتتاح را به کام آنان تلخ کرد و موجی از انتقادات را براه انداخت.

13 سال انتظار امسال به پایان می رسد

پیست اسکیت این مجموعه از جمله مواردی بود که در زمان افتتاح مجموعه آماده نبود و سال ها بلاتکلیفی را برای ورزشکاران استان رقم زد، پیست استانداردی که سال 85 رئیس وقت هیات اسکیت استان در گفتگو با ایسنا از راه اندازی آن به عنوان اولین پیست استاندارد اسکیت کشور خبر داده بود، اما متاسفانه انتظار برای رویت این پیست 13 سال به طول انجامید، ولی حالا سرپرست هیات اسکیت استان مرکزی می گوید که این پیست روزهای پایانی تکمیل خود را سپری می کند.

محمد همتی در گفت و گو با ایسنا، از افتتاح پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک البته در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به هزینه یک میلیارد تومانی برای تکمیل این پیست گفت: خوشبختانه با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان و با اعتبارات ملی، پس از 13 سال انتظار کار تکمیل پیست اسکیت اراک به روزهای پایانی خود رسیده است و این پیست بزودی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

همتی تصریح کرد: با توجه به درخواست کتبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تائید اقدامات نهایی بر روی این پیست، مسئول کمیته فنی فدراسیون اسکیت از پیست اسکیت سرعت امام خمینی (ره) بازدید کرد و در خصوص اقدامات نهایی جهت افتتاح این پیست بحث و تبادل نظر شد.

همتی افزود: این پیست یکی از پیست های استاندارد اسکیت سرعت در کشور بوده و دارای سکوی 760 نفری تماشاچی، رختکن، پارکینگ، اتاق مدیریت، سالن جلسات و انباری مجزا بوده و در حال حاضر رنگ کاری و پوشش سطح  این پیست با رنگ مخصوص که دارای استانداردهای لازم است، در حال انجام است.

سرپرست هیات اسکیت استان مرکزی در پایان اظهار کرد: مطمئنا با راه اندازی پیست اسکیت در اراک، شاهد توسعه این رشته در دو بخش قهرمانی و همگانی در استان خواهیم بود و با استعدادهای خوبی که در استان وجود دارد، اسکیت استان مرکزی روزهای درخشانی را پیش رو خواهد داشت.


10553662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است