ورزشی 00:57 - 06 اسفند 1395
دخالت افراد از درون جایگاه روی داوران تأثیر می‌گذارد
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: ۲ سال است که فضای برای کار کردن برای همه یکسان نیست و امیدوارم این مسائل برطرف شود.

هاشمی: ۲ سال است که فضا برای کار کردن در مورد همه یکسان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی پس از شکست 76 بر 69 شیمیدر مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: از اینکه یک روز می‌برم و یک روز می‌بازم ناراحت نیستم چون سال‌های سال با این موضوع زندگی کرده‌ام. اشتباهات داریم و شکست می‌خوریم اما 2 سال است که می‌گویم اجازه دهید فضا برای همه در مورد نشان دادن توانایی‌شان یکسان باشد. برد و باخت برای ما است و نمی‌توانیم از آن اجتناب کنیم. فکر می‌کنم اگر هر کسی در حیطه کاری خودش ورود کند خوب است.

وی افزود: در جریان بازی به جایگاه اشاره کردم که کسی بلند نشود اگر اتفاقی هم پشت نیمکت ما می‌افتد یک سری تعریف‌هایی وجود دارد که باید همان‌ها انجام شود. اما موقعی که غیر از کار درست انجام شود ناخودآگاه روی داوران هم تأثیر می‌گذارد.

سرمربی شیمیدر در مورد اینکه آیا منظور شما خطاهای فنی و بحث داوری است یا صحبت‌های محمدرضا مشحون گفت: من می‌گویم که فضا یکسان نیست 2 سال است که این فضا به وجود آمده است نمی‌دانم باید به چه طریقی این موضوع را بگویم.

وی در پاسخ به این سؤال که این موضوع از کجا نشأت می‌گیرد، گفت: فکر می‌کنم جامعه بسکتبال آنقدر فرهیخته است که می‌داند از کجا نشأت می‌گیرد. عوامل اجرایی این کار چه کسانی هستند. آن عوامل اجرایی به موضوعات یکسان نگاه نمی‌کنند. موقعی که فردی از درون جایگاه شخصی را مخاطب قرار می‌دهد این موضوع روی داور هم تأثیر می‌گذارد.

هاشمی در مورد عملکرد فنی بازی گفت:‌ این بازی آنقدر تنش داشت که نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت کنم باید مثل همیشه حرف‌های کلیشه‌ای بزنم؟ امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که این مسائل جمع شود.


8849075
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست رقیبان خود راهی فینال شدند اما امیررضا ده‌بزرگی با شکست برابر قهرمان جهان از رسیدن به فینال بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است