استانی 15:00 - 08 اسفند 1393
امام جمعه نیر:
امام جمعه شهرستان نیر از مسئولان خواست تا با رفع مشکلات فعالان حوزه دامداری و دامپروری اجازه ندهند تا عرصه تولید در این بخش به نقطه انقراض و انحطاط برسد.

دامپروری نیر نباید به مرحله انقراض و انحطاط برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ میکائیل مقدسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: هر چند مسئولان پیش از این وعده‌هایی را برای حل مشکلات دامداران و فعالان این عرصه داده‌اند اما تاکنون این خواسته‌ها و مطالبات جنبه عملیاتی به خود نگرفته و ما با مشکلات و دغدغه‌هایی اساسی روبه‌رو هستیم که امیدواریم به سرعت این موانع و مشکلات برطرف شود.

وی تاکید مقام معظم رهبری را بر امر تولید داخلی و بها دادن به اشتغال مولد در این حوزه بیان کرد و افزود: باید با بها دادن به تولید داخلی جلوی قاچاق کالا و بیکاری بسیاری از جوانان گرفته شود.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه با عمل به مبانی اقتصاد مقاومتی می‌توان حربه دشمن را در این عرصه از بین برده و زمینه رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های اقتصادی کشور را برطرف کرد، گفت: شاهکار تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده تنها با بها دادن به تولید داخلی و منابع انسانی ارزشمند در این حوزه اتفاق می‌افتد.

مقدسی بیان کرد: باید در این زمینه به‌گونه‌ای اقدام کنیم تا ضمن از بین بردن حربه تحریم شکننده دشمن به تقویت و توانمند‌سازی داخلی بهای خاص داده و زمینه خروج از رکود و برخی نابسامانی‌ها را فراهم آوریم.

وی اهمیت کار تربیت را با تعاریف و مبانی حقیقی یادآور شد و ادامه داد: تربیت اسلامی آن هم در جامعه دینی و ارزشی ما از اهمیتی خاص و فوق‌العاده برخوردار است که باید سعی و تلاش خود را به کار ببریم تا نسل آینده با تکیه بر آموزه‌های دینی و اعتقادی تربیتی شایسته و راستین داشته باشند.


5935459
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است